1. Pakalpojuma pieprasīšana
1.1. Pieteikšanās semināram notiek norādītajā termiņā uz konkrēto semināru.
Pieteikumu dalībai seminārā nosūta uz Datu valsts inspekcijas elektroniskā pasta adresi: pasts@dvi.gov.lv. Pieteikumā norāda informāciju par dalībnieka vārdu, uzvārdu, elektroniskā pasta adresi saziņai un rēķina nosūtīšanai, un informāciju par maksājuma izpildi - maksājuma datumu un maksātāja nosaukumu vai vārdu un uzvārdu. Ja rēķins par dalību seminārā būs sūtāms juridiskai personai, tad dalībniekam jānorāda uzņēmējsabiedrības nosaukums, reģistrācijas numurs vai nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs.
Pretendentu pievienošana dalībnieku sarakstam notiek pēc saņemtā rēķina apmaksas, kas veikta norādītajā termiņā.
1.2. Ja uzņēmums, jomas vai nozares pārstāvis vēlas individualizētu semināru tikai saviem darbiniekam, biedriem, tas uzrunā Datu valsts inspekciju, nosūtot lūgumu uz pasts@dvi.gov.lv. Pieteikumā norāda nosaukumu, reģistrācijas numuru vai nodokļu maksātāja reģistrācijas numuru, dalībnieku skaitu, iespējamās tēmas, iespējamo datumu. Turpmāka saziņa notiek individuāli.
2. Maksa par Dalību Datu valsts inspekcijas organizētajos semināros
Personai vai uzņēmumam, kurš vēlas pieteikties Datu valsts inspekcijas organizētajam semināram jāveic samaksa saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 6. noteikumiem Nr.621 “Datu valsts inspekcijas maksas pakalpojumu cenrādis” (Maksa par pakalpojumu ir 50 euro par personu). Maksājums veicams ar tāda maksājumu pakalpojumu sniedzēja starpniecību, kuram ir tiesības sniegt maksājumu pakalpojumus Maksājumu pakalpojumu un elektroniskās naudas likuma izpratnē.
Maksājuma rekvizīti:
Saņēmējs: Datu valsts inspekcija
Reģistrācijas Nr.: 90001037264
Konta Nr.: LV88TREL2190463002000
Saņēmēja BIC: TRELLV22
Mērķis: semināra datums, dalībnieka vārds un uzvārds un EKK 21399
3. Pakalpojuma saņemšana
Semināra norise notiek atbilstoši publicētajai informācijai par konkrēto pasākumu (klātienē vai tiešsaistē) vai gadījumos, kad semināri tiek organizēti pēc pieprasījuma, savstarpēji vienojoties.