Piesakoties pašvaldības atbalsta saņemšanai, izglītojamā likumiskais pārstāvis iesniedz pašvaldībai adresētu iesniegumu un pievieno līguma ar izglītības iestādi kopiju.
Ja Jums jau ir izveidota e-adrese, piesakiet pakalpojumu, izmantojot elektronisko iesnieguma formu – klikšķiniet sarkanajā logā “Pieprasīt pakalpojumu”, identificējieties ar kvalificētu elektroniskās identifikācijas līdzekli, attiecīgajā logā izvēlieties veidlapu un aizpildiet veidlapu. Pēc aizpildīšanas saglabājiet to un pārejiet uz e-adreses ziņojuma nosūtīšanu, ja nepieciešams, pievienojot papildu dokumentus un elektroniski parakstot e-iesniegumu.
Iesniegt iesniegumu varat arī jūsu dzīvesvietai tuvākajā apvienības pārvaldē (kontaktinformācija: https://www.valmierasnovads.lv/pasvaldiba/par-pasvaldibu/kontakti/apvienibu-parvaldes/) vai Valsts un pašvaldību vienotajā klientu apkalpošanas centrā (https://www.valmierasnovads.lv/pasvaldiba/par-pasvaldibu/kontakti/klientu-apkalposanas-centri/).
Lēmumu par atbalsta piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt pašvaldības izpilddirektors pieņem viena mēneša laikā, par to rakstiski informējot bērna likumīgo pārstāvi un privāto izglītības iestādi.
Pašvaldības atbalsts tiek aprēķināts no brīža, kad bērna likumīgais pārstāvis pašvaldībā iesniedzis iesniegumu. Ja izglītojamais iestājas Izglītības iestādē jūnijā, jūlijā vai augustā, tad Pašvaldības atbalstu aprēķina, sākot ar kārtējā gada 1.septembri.
Pašvaldības atbalsta izmaksu uzsāk tikai pēc tam, kad parakstīts trīspusējais līgums, kas noslēgts starp Pašvaldību, Izglītības iestādi un izglītojamā likumisko pārstāvi.