No 01.01.2025. portālā Latvija.gov.lv. varēs pieslēgties tikai ar šādiem autentifikācijas līdzekļiem - eParaksts mobile, personas apliecību (eID karti), eParaksts karti, mobilās lietotnes Smart-ID kvalificēto versiju vai citu Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālajiem identifikācijas līdzekļiem. Plašāka informācija pieejama rakstā .
Zemes ierīcības projekta izstrādes procesā Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departaments: pamatojoties uz ierosinātāja iesniegumu un tam pievienoto grafisko pielikumu, pieņem lēmumu par projekta izstrādes nepieciešamību un nosacījumiem, nosaka valsts un vietējās pašvaldības institūcijas un personas, ar kurām projekts jāsaskaņo, ja projekta risinājumi skar to intereses, lēmumam pievieno grafisko pielikumu, kurā attēlota projektā aptvertās teritorijas robeža, nosaka prasības grafiskās daļas izstrādei attiecībā uz kartogrāfiskā materiāla pamatni, var uzdot konkretizēt nekustamā īpašuma objekta apgrūtinājumus, var paredzēt nepieciešamību projektēt piekļūšanas iespējas virszemes vai apakšzemes komunikācijām, var noteikt projekta izstrādei nepieciešamos papildu nosacījumus.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojumu var pieprasīt elektroniski. Klients iesūta iesniegumu ar pielikumiem, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu. Iesniedzot Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā Zemes ierīcības projektu uz apstiprināšanu un adreses piešķiršanu jaunizveidotajām zemes vienībām, iesniedzējs aizpilda “Iesniegums ar lūgumu apstiprināt zemes ierīcības projektu un piešķirt adresi jaunizveidotajām zemes vienībām” (veidlapa Nr.DA_111_v4) un pievieno maksājuma dokumentu, kas apliecina nodevas samaksu pilnā apmērā. 2. Pakalpojuma saņemšana Lēmumu par zemes ierīcības projekta nepieciešamību un nosacījumiem vai lēmumu par zemes ierīcības projekta apstiprināšanu un adrešu piešķiršanu iespējams saņemt klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā, Dzirnavu ielā 140, Rīgā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pilnvarotajai personai – pilnvaru) vai elektroniski uz pakalpojuma pieprasītāja iesniegumā norādīto e-pastu (aktivizēta oficiālā e-adreses konta gadījumā Departaments primāri izmantos e-adresi) vai arī tas tiek nosūtīts ierakstītā pasta sūtījumā uz pakalpojuma pieprasītāja iesniegumā norādīto adresi. Dokumentus klātienē iespējams saņemt otrdienās no plkst. 9.00 līdz 11.00, ceturtdienās no plkst.14.00 līdz 16.00. Lai pieteiktu dokumentu saņemšanu, jāveic iepriekšējs pieraksts, zvanot uz Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta Zvanu centru pa tālruni: 67105800.
Saskaņā ar Administratīvā procesa likuma 70. panta pirmo un otro daļu, 76. panta pirmo un otro daļu, 77. pantu, 79. panta pirmo daļu un Rīgas domes 07.07.2021. nolikuma Nr. 86 “Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta nolikums” 20. punktu administratīvo aktu var apstrīdēt pie Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamenta direktora vietnieka administratīvajos jautājumos viena mēneša laikā no dienas, kad administratīvais akts stājas spēkā, iesniedzot iesniegumu Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā Rīgā, Dzirnavu ielā 140.
Pakalpojumu kanāli: