Centralizēto eksāmenu rezultāti ir pieejami arī portālā eksameni.gov.lv. Aicinām SKOLĒNUS izmantot eksameni.gov.lv.
Drošības pogas pakalpojums tiek sniegts, lai nodrošinātu attālinātu personas diennakts uzraudzību, izmantojot speciālu aprīkojumu saziņai ar operatoru zvanu centrā, personai, kura vecuma vai funkcionālo traucējumu dēļ var nonākt bezpalīdzīgā stāvoklī.
Pakalpojuma pieprasīšana. Pakalpojuma saņemšanai nepieciešams personas iesniegums, ģimenes (vispārējās prakses) ārsta izsniegta izziņa par personas veselības stāvokli un medicīnisku kontrindikāciju neesību pakalpojuma saņemšanai, citi dokumenti, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai par atbilstoša sociālā pakalpojuma piešķiršanu. Apstrāde. Sociālais darbinieks pieņem nepieciešamos dokumentus, tos iereģistrē normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un termiņos, novērtē personas vajadzības pēc pieprasītā pakalpojuma un pieņem lēmumu par pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu. Pakalpojuma saņemšana. Pēc visu dokumentu saņemšanas Sociālais dienests pieņem lēmumu par pakalpojuma piešķiršanu, atteikumu piešķirt pakalpojumu. Pakalpojuma saņēmējs: persona, kurai vecuma vai funkcionālo traucējumu dēļ pastāv veselības vai dzīvības apdraudējums, pakalpojumu piešķir, pamatojoties uz sociālā darbinieka veiktu personas individuālo vajadzību un resursu izvērtējumu un ārsta atzinumu. Pakalpojumu nepiešķir personai, kura noslēgusi uztura līgumu (tiek vērtēts uztura līguma saturs saskaņā ar saistošo noteikumu 112.10. apakšpunktu) vai kura drošības pogas pakalpojumu saņem aprūpes mājās pakalpojuma ietvaros.
Sociālā dienesta vai Sociālā dienesta sociālā darbinieka pieņemto lēmumu var apstrīdēt Kuldīgas novada domē. Kuldīgas novada domes pieņemto lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā likumā noteiktajā kārtībā.
Pakalpojumu kanāli:
Pusdienas pārtraukums: 12.00 – 13.00 Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Pusdienas pārtraukums: 12.00 – 13.00 Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Pusdienlaiks: 12.00 - 13.00
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Pusdienlaiks: 12.00 - 13.00
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.