Ja Jums ir aktivizēta jūsu oficiālā e-adrese, līdz 29.04.2024. veiciet e-pasta apstiprināšanu savā lietotāja profilā. Sīkāk lasiet sadaļā “Aktualitātes”.
Saistībā ar tehniskajiem darbiem Fizisko personu reģistra informācijas sistēmā 2024. gada 28. aprīlī no plkst. 18:00 - 21:00 portālā iespējami darbības traucējumi e-pakalpojumos, e-adreses izveidē fiziskām personām un e-Identitātes apliecināšanas pakalpojumos ar eID, eParaksts kartēm un mobilo lietotni eParaksts mobile.
E-pakalpojumā persona var saņemt (lejupielādēt) elektroniskā formā valsts pārbaudījuma nokārtošanu apliecinošu dokumentu (dokumenti, kas izsniegti sākot ar 2023. gada 1. janvāri) – valsts valodas prasmes pārbaudes lēmumu, centralizētā eksāmena sertifikātu vai profesionālās kvalifikācijas apliecību. Tāpat šajā e-pakalpojumā var pieteikties apliecības vai sertifikātu dublikātu saņemšanai, ja dokumenti ir izsniegt iepriekš. Iepriekš izsniegto dokumentu gadījumā pieteikumus apstrādā Valsts izglītības satura centra darbinieki un sniedz atbildi lietotāja izvēlētajā saziņas kanālā. Elektronisko dokumentu gadījumā persona dokumentu var uzreiz lejupielādēt. Dokumentus saņemt vai pieprasīt dokumentu dublikātus persona var par sevi, savu nepilngadīgo bērnu vai aizgādība vai aizbildniecībā esošu personu. E-pakalpojums nav pieejams pilnvarotām personām, pilnvarotām personām jāvēršas ar iesniegumu Valsts izglītības satura centrā. E-pakalpojumā norāda dokumentu saņemšanas veidu. Dokumenta saņemšana papīra formā ir maksas pakalpojums.
1. E-pakalpojuma "Pieteikšanās valsts valodas pārbaudījumu kārtošanai" (turpmāk – Pakalpojums) lietošanas instrukcija (turpmāk – Instrukcija) nosaka kārtību, kādā portāla https://latvija.gov.lv lietotājs – pieteikuma iesniedzējs, lieto Pakalpojumu. 2. Lai saņemtu Pakalpojumu, personai ir jāautentificējas portālā https://latvija.gov.lv un jāapstiprina e-pakalpojuma lietošanas noteikumi. 3. Vispārīga informācija par Pakalpojumu pieejama e-pakalpojuma kartītē, uzklikšķinot uz Pakalpojuma nosaukuma. 4. Pakalpojuma izpildes secība: 4.1. Uzsākot Pakalpojumu, jāveic autentifikācija (personai, kura iesniedz pieteikumu dokumenta saņemšanai). 4.2. Pēc veiksmīgas autentifikācijas parādās: a) informācija par iespēju saņemt dokumentu vai iesniegt pieteikumu dokumenta dublikāta saņemšanai, sev vai kādai no pārstāvētajām personām; b) pēc personas izvēles var norādīt kāda pārbaudījuma (valsts valodas prasmes pārbaudes, centralizētā eksāmena vai profesionālās kvalifikācijas ieguvi) apliecinošo dokumentu – apliecību, sertifikātu persona vēlas saņemt. Gadījumā, ja dokuments izdots pēc 2023. gada 1. janvāra un nepieciešams dokuments elektroniskā formā, tad dokumentu var lejupielādēt no e-pakalpojuma vides. Ja nepieciešams saņemt elektroniski izsniegtu dokumentu papīra formā, tas jāpiesaka kā dokumenta dublikāts. 4.3. Kad pieteikuma forma aizpildīta, nepieciešams pārskatīt datus un iesniegt pieteikumu, un veikt apmaksu, ja aizpildot ekrānformu izvēlēts saņemt maksas pakalpojumu. Ja rodas kādi papildus jautājumi, tad aicinām sazināties ar Valsts izglītības satura centru rakstot iesniegumu uz e-pasta adresi atbalsts@visc.gov.lv 5. Lai beigtu darbu ar e-pakalpojumu, lietotājs nospiež pogu „Iziet no sistēmas” vai „Beigt darbu”.
Pakalpojumu kanāli: