1. Pakalpojuma pieprasīšana
Nekustamā īpašuma īpašniekam (pilnvarotai personai, īrniekam vai citai ieinteresētai personai) klātienē (Olaines novada dzimtsarakstu nodaļā), pa pastu, elektroniski (e-pasts:pasts@olaine.lv) ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu vai izmantojot tiešsaistes formu portālā www.latvija.lv (e-iesniegums Olaines novada pašvaldībai, e-pasts: pasts@olaine.lv ) jāiesniedz Olaines novada pašvaldībai iesniegums. Pēc nepieciešamības iesniegumam pievieno īpašuma vai īres tiesību apliecinošu dokumentu, vai citu dokumentu, kas apliecina personas tiesības pārvaldīt nekustamo īpašumu; kā arī dokumentu, kas apliecina, ka personai ir zudis tiesiskais pamats dzīvesvietas deklarēšanai.
Pakalpojums ir bezmaksas.
2. Pakalpojuma apstrāde
Saskaņā ar Iesnieguma likuma 5.panta trešo daļu, t.i., ne vēlāk kā viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas, jautājumu par ziņu par deklarēto dzīvesvietu anulēšanu izskata un pieņem motivētu lēmumu Olaines novada pašvaldības izpilddirektors, pamatojoties uz Olaines novada pašvaldības rīcībā esošajiem dokumentiem, pēc šo ziņu pārbaudes normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
3. Pakalpojuma saņemšana
Lēmumu par ziņu par deklarēto dzīvesvietu anulēšanu nosūta (izsniedz) administratīvā procesa dalībniekiem.