Fiziska vai juridiska persona, kas plāno un organizē sabiedrībai pieejamu svētku, piemiņas, izklaides, sporta vai atpūtas pasākumu publiskā vietā neatkarīgi no īpašuma piederības jāsaskaņo ar pašvaldību, kas lemj par atļaujas izsniegšanu vai atteikumu izsniegt atļauju. Ja Jums ir izveidota e-adrese, piesakiet šo pakalpojumu, izmantojot elektronisko iesnieguma formu – klikšķiniet logā “Pieprasīt pakalpojumu”, pēc identifikācijas izdariet attiecīgo izvēli logā “Izvēlieties veidlapu”, aizpildiet iesniegumu un elektroniski parakstītu nosūtiet uz pašvaldības e-adresi.
Lai pieprasītu pakalpojumu, jāaizpilda pašvaldībai adresēts iesniegums. Ja Jums jau ir izveidota e-adrese, piesakiet pakalpojumu, izmantojot elektronisko iesnieguma formu – klikšķiniet sarkanajā logā “Pieprasīt pakalpojumu”, identificējieties ar kvalificētu elektroniskās identifikācijas līdzekli, attiecīgajā logā izvēlieties veidlapu un klikšķiniet “Aizpildīt veidlapu”. Pēc aizpildīšanas saglabājiet to un pārejiet uz e-adreses ziņojuma nosūtīšanu, ja nepieciešams, pievienojot papildu dokumentus un elektroniski parakstot e-iesniegumu. Iesniedzot iesniegumu klātienē, pasākuma organizatoram ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte), bet juridiskās personas pārstāvim — arī dokumentus, kas apliecina viņa tiesības pārstāvēt attiecīgo juridisko personu. Iesniegums, lai pieteiktu publisku pasākumu un saņemtu atļauju tā rīkošanai, iesniedzams ne vēlāk kā 15 dienas pirms plānotā pasākuma. Neskaidrību gadījumā rakstīt: toms.upners@valmierasnovads.lv, tel. 26582825. Pašvaldības Publisku izklaides un svētku pasākumu komisija izskata iesniegumu 10 dienu laikā no tā saņemšanas dienas un pieņem attiecīgu motivētu lēmumu — izsniegt atļauju pasākuma rīkošanai, neizsniegt atļauju tā rīkošanai vai atlikt (ne ilgāk kā uz 5 darbdienām) iesnieguma izskatīšanu lēmumā norādīto trūkumu novēršanai.
Lēmums var tikt apstrīdēts un pārsūdzēts saskaņā ar Administratīvā procesa likumā noteikto kārtību.
Pakalpojumu kanāli: