- Adreses piešķiršana vai maiņa nekustamajam īpašumam (zemes gabalam/ēkai/telpai); - Nosaukuma vai numura piešķiršana, maiņa, likvidēšana apbūvei paredzētajai zemes vienībai un ēkai; - Numura rezervēšana apbūvei paredzētajai zemes vienībai; - Nosaukuma piešķiršana vai maiņa nekustamajam īpašumam lauku apvidū; - Adreses piešķiršana, ja ēka, būve, zemes vienība ir adresācijas objekts un adrese nav reģistrēta Valsts adrešu reģistrā; - Adreses maiņa; - Adreses statusa maiņa (adreses likvidācija), ja adresācijas objekts beidz pastāvēt; - Izziņas izsniegšana par adreses piešķiršanu, par adresācijas objekta pārdēvēšanu vai numura maiņu, par iepriekšējo nosaukumu vai numuru.
Iesniegumu kopā ar nepieciešamajiem dokumentiem iesniedz Mārupes novada pašvaldībā. Nepieciešamie dokumenti: 1) Iesniedzamie dokumenti iesniegumam par adreses piešķiršanu zemes vienībai/ēkai: - Iesniegums par adreses piešķiršanu apbūvei paredzētai zemes vienībai vai ēkai; - Pilnvara (ja iesniegumu iesniedz pilnvarota persona); - Zemes vienības robežu plāns (kopija); - Īpašuma tiesību apliecinoši dokumenti (kopija); - Ģenerālplāns jaunbūvēm (kopija). 2) Iesniedzamie dokumenti iesniegumam par adreses piešķiršanu telpu grupai: - Iesniegums par adreses piešķiršanu telpu grupām; - Pilnvara (ja iesniegumu iesniedz pilnvarota persona); - Kadastrālās uzmērīšanas lieta (inventarizācijas lieta) ēkai vai ēkas stāvu plāns; - Īpašuma tiesību apliecinoši dokumenti (kopija). Pēc lēmuma pieņemšanas tiek izsniegts administratīvais akts pakalpojuma pieprasītājam.
Administratīvā procesa likuma kārtībā
Pakalpojumu kanāli: