2. Pakalpojuma saņemšana
Klientu konsultants deklarētās dzīvesvietas jautājumos lēmumu pieņem mēneša laikā pēc iesnieguma saņemšanas. Iesniedzējs lēmumu saņem iesniegumā norādītajā kanālā (e-adresē, pa pastu vai klātienē).
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
- iesniegums;
- klātienē jāuzrāda pase vai personas apliecība (eID) (pilnvarotai personai – notariāli apstiprināta pilnvara; juridiskai personai – pārstāvja pilnvarojums) un īpašuma tiesības apliecinoša dokumenta (ja iesniedzējs ir īpašnieks un pašvaldības darbiniekam nav iespējams saņemt ziņas no Valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas) vai īres līguma (ja iesniedzējs ir īrnieks) oriģināls;
- pēc iesniedzēja vēlēšanās jebkurš cits dokuments, kas apliecina iesniegumā minētos faktus.
Lai iegūtu informāciju par savā īpašumā deklarētajām personām, portālā www.latvija.lv jāizvēlas e-pakalpojumu “Manā īpašumā deklarētās un papildu adresi norādījušās personas” un jāpiesaka pakalpojums, izmantojot kādu no personai pieejamajiem identifikācijas līdzekļiem.