1. Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu var pieprasīt klātienē, elektroniski vai pa pastu.
Pakalpojuma pieprasīšana klātienē tiek nodrošināta Departamenta darba laikā, atstājot dokumentus Dzirnavu ielā 140, Rīgā pie centrālās ieejas novietotajā aizslēdzamajā skapī. Dokumentu kopumu līdz 50 lapām var iesniegt jebkurā diennakts laikā. Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients var vērsties arī Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā.
Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu, laika zīmogu un citus nepieciešamos dokumentus.
Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu iesniegumu un citus nepieciešamos dokumentus.
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
1. Iesniegums par reklāmas/reklāmas objekta saskaņošanu (veidlapa Nr.DA _118_v6).
2. Krāsainas reklāmas vai reklāmas objekta vizuālās skices vai fotomontāžas.
3. Papildu efektu raksturojums (piemēram: apgaismojums, skaņu efekti, ja tādi plānoti).
4. Reklāmas devēja rakstisks apliecinājums, ka saņemta būves, zemes īpašnieka, valdītāja vai to pilnvarotas personas rakstiska piekrišana izkārtnes izvietošanai, ja izkārtni paredzēts izvietot uz citām personām piederoša nekustamā īpašuma.
5. Persona, kura vēlas izvietot mobilo reklāmu uz transportlīdzekļa, transportlīdzekļa piekabes (puspiekabes), norāda tās valsts reģistrācijas numuru vai pašvaldības saistošajos noteikumos noteiktu specifisku identifikācijas numuru elektrotransportam, ja reklāmu plānots izvietot uz pasažieru sabiedriskā transportlīdzekļa. Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departaments izskata reklāmas/reklāmas objekta bez piesaistes zemei projektu un pieņem lēmumu par reklāmas/reklāmas objekta izvietošanas atļaujas izsniegšanu vai par atteikumu izsniegt reklāmas/reklāmas objekta izvietošanas atļauju.
Vienlaicīgi ar reklāmas/reklāmas objekta izvietošanas atļauju Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departaments izsniedz paziņojumu par pašvaldības nodevu par reklāmas, sludinājumu un citas vizuālās informācijas izvietošanu Rīgā (izņemot izkārtnes).
2. Pakalpojuma saņemšana
Reklāmas/reklāmas objekta izvietošanas atļauju iespējams saņemt elektroniski uz klienta norādīto e-pasta adresi (aktivizēta oficiālā e-adreses konta gadījumā Departaments primāri izmantos e-adresi).
Ja reklāma ir pašvaldības nodevas objekts, maksāšanas paziņojums par pašvaldības nodevu tiek sagatavots un izsūtīts ierakstītā pasta sūtījumā 5 darba dienu laikā pēc reklāmas izvietošanas atļaujas sagatavošanas. Izsūta saskaņoto reklāmas/reklāmas objekta projektu, reklāmas/reklāmas objekta izvietošanas atļauju un maksāšanas paziņojumu par pašvaldības nodevu par reklāmas, sludinājumu un citas vizuālās informācijas izvietošanu Rīgā (gadījumos, kad minētā nodeva jāmaksā).