No 01.01.2025. portālā Latvija.gov.lv. varēs pieslēgties tikai ar šādiem autentifikācijas līdzekļiem - eParaksts mobile, personas apliecību (eID karti), eParaksts karti, mobilās lietotnes Smart-ID kvalificēto versiju vai citu Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālajiem identifikācijas līdzekļiem. Plašāka informācija pieejama rakstā .
Pakalpojums nodrošina informācijas saņemšanu par Uzņēmumu reģistrā reģistrētiem subjektiem, kā arī Uzņēmumu reģistra lietvedībā iesniegto dokumentu attiecībā uz Uzņēmumu reģistrā reģistrētu subjektu vai juridisko faktu saņemšanu.
1. Infomācijas pieprasīšana un maksas par pakalpojumu veikšana Lai pieprasītu informāciju, jāaizpilda iesnieguma veidlapa. Standartizētu izziņu var pieprasīt arī, izmantojot e-pakalpojumu tiešsaistes formā portālā www.latvija.lv. Iesniegumu var iesniegt: 1)personīgi Uzņēmumu reģistrā (jebkurā nodaļā); 2) nosūtot pa pastu; 3)nosūtot pa elektronisko pastu elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu (pieprasītā informācija tiek nosūtīta elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu); 4) izmantojot e-pakalpojumu tiešsaistes formā portālā www.latvija.lv (tikai standartizētas izziņas, kas tiek nosūtītas elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu). Jārēķinās, ka lietas apskati ir iespējams veikt tikai klātienē. Sīkāku informāciju par pakalpojuma saņemšanu iespējams iegūt http://www.ur.gov.lv/infopieprasisana.html. Pakalpojumu apmaksāt ir iespējams šādos veidos: 1) Ar maksājumu karti uz vietas Uzņēmumu reģistrā; 2) Ar maksājumu pakalpojumu sniedzēja starpniecību (banka, pasts u.c.); 3) Uzņēmumu reģistra pārziņā esošajā speciālajā tiešsaistes formā portālā www.latvija.lv, ja tiek izmantots e-pakalpojums (tikai standartizētu izziņu gadījumā). 2. Informācijas sagatavošana Uzņēmumu reģistra darbinieks sagatavo klienta pieprasīto informāciju. 3. Informācijas izsniegšana Uzņēmumu reģistra darbinieks izsniedz informāciju atbilstoši iesniegumā norādītajam kanālam, kādā klients vēlas saņemt pakalpojumu.
Pakalpojumu kanāli: