Sabiedrības informēšana par konkurences aizsardzības un uzraudzības jomas aktualitātēm un Konkurences padomes darbības rezultātiem. Informācijas sniegšana par pieņemtajiem lēmumiem, piemērojot Konkurences likuma un Reklāmas likuma normas, kā arī skaidrojumi un viedoklis par konkurences politiku, konkurences apstākļiem dažādos preču un pakalpojumu tirgos.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Klientam jāvēršas Konkurences padomē, lai pieprasītu pakalpojumu klātienē, pa tālruni, pa pastu vai e-pastu. Saziņai un dokumentu apmaiņai ar Konkurences padomi acinām izmantot e-adresi. 2. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojuma saņemšana atbilstoši pieprasīšanas izvēlei.
Saskaņā ar Iesniegumu likumu un Administratīvā procesa likumu neatbildēšana uz iesniegumu, atbildes nesniegšana likumā noteiktajā termiņā vai kārtībā ir apstrīdama kā administratīvais akts.
Pakalpojumu kanāli:
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00
8:30 - 12:30 ; 13.00 - 17.00