Saistībā ar tehniskajiem pilnveides darbiem Latvijas Valsts radio un televīzijas centra infrastruktūrā 2024. gada 17. maijā laika posmā no plkst. 00:00 līdz 03:00 portālā iespējami īslaicīgi darbības traucējumi vai nepieejamība autentifikācijai un parakstīšanās pakalpojumiem ar eID, eParaksts kartēm un mobilo lietotni eParaksts mobile.
Detālplānojumu izstrādā: 1) teritorijas plānojumā vai lokālplānojumā noteiktajos gadījumos; 2) ja plānota jaunu zemes vienību izveide un piekļuves nodrošināšanai jaunizveidotajām zemes vienībām nepieciešams izveidot jaunas ielas vai pašvaldību ceļus; 3) ja paredzēts būvēt ceļa pievienojumu valsts un pašvaldību autoceļam un vietējās pašvaldības teritorijas plānojumā, lokālplānojumā, transporta attīstības plānā vai tematiskajā plānojumā nav atrisināta piekļuve vienam vai vairākiem zemes īpašumiem; 4) pirms jaunas būvniecības uzsākšanas, ja: 4.1. nepieciešama esošās transporta organizācijas pārkārtošana, likvidējot vai pārvietojot esošas ielas vai pašvaldību ceļus, vai jaunas satiksmes infrastruktūras plānošana, izveidojot jaunas ielas vai pašvaldību ceļus; 4.2. plānotā objekta funkcionēšanas nodrošināšanai nepieciešamās būves paredzēts izvietot vairākās zemes vienībās. Dome pieņem lēmumu par detālplānojuma izstrādes uzsākšanu un apstiprina detālplānojuma izstrādes vadītāju un darba uzdevumu, kā arī norāda personu, ar kuru tiks slēgts līgums par detālplānojuma izstrādes uzsākšanu.
1. solis / Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojumu var pieprasīt klātienē, pa pastu un elektroniski. Īpašniekam vai tā pilnvarotajam pārstāvim jāiesniedz iesniegums, kurā norādīta plānotā detālplānojuma teritorija un aprakstīts, atspoguļots attīstības priekšlikums. Pakalpojuma saņemšanai nepieciešami šādi dokumenti: 1) Notariāli apliecināta pilnvara (gadījumā, ja pieteikuma iesniedzējs ir pilnvarota persona); 2) visu īpašnieku piekrišanu, ja zemes vienībai, kurai plānots izstrādāt detālplānojumu, ir vairāki īpašnieki; 3) Kredītiestādes piekrišanu (ja zemes gabals apgrūtināts kredītiestādē). Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu. 2. solis / Pakalpojuma saņemšana Pakalpojumu iespējams saņemt klātienē vai tas tiek nosūtīts ierakstītā pasta sūtījumā uz iesniedzēja norādīto adresi, vai elektroniski.
Pakalpojumu kanāli:
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13:00 - 13:30
Pārtraukums no 13.00 - 13.30
Pārtraukums no 13.00 - 13.30
Pārtraukums no 13.00 - 13.30
Pārtraukums no 13.00 - 13.30
Pārtraukums no 13.00 - 13.30
9:30-13:00 / 13:30-19:00, (apmeklētāju pieņemšanas laiks 11:00-13:00 / 14:00-19:00)
8:30-13:00 / 13:30-17:00
8:30-13:00 / 13:30-17:00
8:30-13:00 / 13:30-18:00, (apmeklētāju pieņemšanas laiks 9:00-13:00 / 14:00-18:00)
8:30-13:00 / 13:30-15:00
Brīvs
Brīvs