Aizkraukles novada Sociālais dienests sniedz materiālu atbalstu politiski represētajām personām. Pabalsts tiek piešķirts reizi gadā, novembrī, 50 EUR apmērā.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Lai pieprasītu pabalstu, līdz kārtējā gada 31.oktobrim Aizkraukles novada Sociālā dienesta teritoriālajās vienības – Aizkrauklē, Jaunjelgavā, Neretā, Pļaviņās, Skrīveros vai Koknesē nepieciešams iesniegt iesniegumu un uzrādīt politiski represētas personas statusa apliecinošu dokumentu. Klātienē: Aizkrauklē Skrīveros Koknesē Jaunjelgavā Pļaviņās Neretā. 2. Iesnieguma izskatīšana Sociālais dienests 22 darba dienu laikā pēc dokumentu saņemšanas pieņem lēmumu par sociālās palīdzības pabalsta piešķiršanu vai par atteikumu piešķirt sociālās palīdzības pabalstu. Par pieņemto lēmumu informē iesniedzēju, bet, ja pieņemts lēmums par atteikumu piešķirt pakalpojumu, papildus norāda atteikuma pamatojumu un lēmuma apstrīdēšanas kārtību. 3. Pakalpojuma saņemšana Pabalstu izmaksā novembrī uz iesnieguma pamata, kuru līdz kārtējā gada 31.oktobrim iesniedz Sociālajā dienestā.
Sociālā dienesta lēmumu ir tiesības viena mēneša laikā no tā spēkā stāšanās dienas apstrīdēt Aizkraukles novada domei, iesniedzot iesniegumu Aizkraukles novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (Lāčplēša ielā 1, Aizkraukle, Aizkraukles novads), vai izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot elektroniski (e-pastā: aizkraukle@pakalpojumucentri.lv), vai nosūtot pa pastu uz adresi Lāčplēša ielā 1A, Aizkraukle, Aizkraukles novads, LV-5101.
Pakalpojumu kanāli:
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem