Pabalsts krīzes situācijā ir operatīvi sniegts materiāls atbalsts ārēju notikumu radītu seku novēršanai vai mazināšanai. Lai saņemtu pabalstu, pabalsta pieprasītājs papildus iesniegumam iesniedz Sociālajā dienestā krīzes situācijas faktu pamatojošus dokumentu kopijas (uzrādot orģinālus), 3 (trīs) mēnešu laikā pēc krīzes situācijas rašanās.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Sociālajā dienestā jāiesniedz iesniegums un krīzes situāciju apliecinoši dokumenti. 2. Pakalpojuma saņemšana Pabalsts tiks pārskaitīts uz klienta norādīto kontu
Pakalpojumu kanāli:
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30