Pēc klienta pieprasījuma Veselības inspekcija veic parauga ņemšanu dzeramajam ūdenim, atklāto ūdenstilpju ūdenim, kuģa notekūdeņiem. Klients saņem pakalpojumu – tiek paņemts paraugs.
2. Pakalpojuma saņemšana Veselības inspekcijas speciālists sazinās ar klientu un precizē klienta vēlmes. Klientam jāveic samaksa par pakalpojumu, pamatojoties uz Veselības inspekcijas izsniegtu rēķinu, kas izrakstīts saskaņā ar Veselības inspekcijas maksas pakalpojumu cenrādi. Klients saņem pakalpojumu – tiek paņemts paraugs. 1. Pakalpojuma pieprasīšana Pirms pakalpojuma izpildes ir pieejama bezmaksas konsultācija par paraugā nosakāmajiem rādītājiem. Ja klients vēlas saņemt speciālista atzinumu par parauga izmeklējumu rezultātiem, tad ir nepieciešams to norādīt pie pakalpojuma pieprasījuma. Lai pieteiktos pakalpojumam Veselības inspekcijā iesniedzams aizpildīts pieteikums. Pieteikumu un tam pievienojamos dokumentus iesniedz elektroniski portālā www.latvija.lv Šis ir maksas pakalpojums.
Latvijā valsts iestāžu izdotie lēmumi var tikt apstrīdēti, saskaņā ar Administratīvā procesa likumu. Atbilstoši Veselības inspekcijas nolikumam Inspekcijas amatpersonu lēmumus un faktisko rīcību var apstrīdēt, iesniedzot attiecīgu iesniegumu Inspekcijas vadītājam (Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012) Ārvalstu uzņēmējiem papildus lēmumu apstrīdēšanai ir iespēja izmantot arī alternatīvu strīdus risināšanas mehānismu (www.solvit.eu).
Pakalpojumu kanāli:
8.30 - 12.30 ; 13.00 - 17.00
8.30 - 12.30 ; 13.00 - 17.00
Liepājā 14:00-17:00 - pieņem higiēnas ārsts. Apmeklētāju pieņemšana Rīgā - 8.30 - 12.30 ; 13.00 - 19.00
8.30 - 12.30 ; 13.00 - 17.00
8.30 - 12.30 ; 13.00 - 17.00
Kuldīgā 10.00 - 15.00 - pieņem higiēnas ārsts.
8.30 - 12.30 ; 13.00 - 17.00
Liepājā 08:30-12:00 - pieņem higiēnas ārsts. Centrālajā birojā Rīgā, klientu apkalpošana notiek ATTĀLINĀTI; informatīvais tālrunis: 67081600.