1. Pakalpojuma pieprasīšana
Ielu tirdzniecības atļaujas saņemšanai tirdzniecības dalībniekam Olaines novada pašvaldībā jāiesniedz iesniegums un tam klāt jāpievieno šādi dokumenti:
1. rakstisks saskaņojums ar nekustamā īpašuma īpašnieku vai tiesisko valdītāju – privātpersonu – vai valsts īpašumā esošā nekustamā īpašuma valdītāju par paredzēto tirdzniecību, ja tirdzniecība tiks veikta minētajā nekustamajā īpašumā.
2. rakstisks saskaņojums ar pasākuma rīkotāju par tirdzniecības veikšanu pasākuma norises laikā un vietā, ja tirdzniecība paredzēta attiecīgā pasākuma norises laikā un vietā, izņemot gadījumu, ja pasākuma rīkotājs ir attiecīgās administratīvās teritorijas pašvaldības dibināta iestāde.
3. pārvietojamā mazumtirdzniecības punkta kustības maršruts un laiks, ja tirdzniecība paredzēta vairākās publiskās vietās;
4. ar pašvaldības būvvaldi saskaņota tirdzniecības vietas vizuālā izvietojuma un estētiskā noformējuma skice;
5. pārvietojamās mazumtirdzniecības punkta kustības maršruts un laiks, ja tirdzniecība paredzēta vairākās publiskās vietās;
6. tirdzniecības dalībnieka apliecinājums par Valsts ieņēmumu dienestā reģistrācijas nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskās ierīces vai iekārtas tehniskās pases vai Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētu kvīšu esamību;
7. speciālā atļauja (licence), ja preču realizācijai tāda ir nepieciešama saskaņā ar normatīvajiem aktiem (kopija).
2. Pakalpojuma apmaksa
Tirdzniecības nodeva tiek aprēķināta saskaņā ar Olaines novada domes 2018. gada 24. oktobra saistošo noteikumu Nr.SN9/2018 “Par ielu tirdzniecību un nodevas apmēru par ielu tirdzniecību publiskā vietā Olaines novadā” 23. punktu.
3. Pakalpojuma saņemšana
Iesniegumu un nepieciešamos dokumentus tirdzniecības atļaujas saņemšanai izskata, pieņem lēmumu un pozitīva lēmuma pieņemšanas gadījumā izsniedz rakstveida atļauju pašvaldības izpilddirektors 5 (piecu) darba dienu laikā no visu nepieciešamo dokumentu iesniegšanas un pašvaldības nodevas samaksas dienas.