1. Pakalpojuma pieprasīšana
Veselības inspekcijā jāiesniedz:
1.1. ārstniecības personai:
- ja reģistrācijas termiņu reģistrā vēlas atjaunot piecu gadu laikā no dienas, kad beidzies reģistrācijas termiņš reģistrā:
iesniegumu/veidlapu „Iesniegums pārreģistrācijai vai reģistra atjaunošanai” un tam klāt pievienotu informāciju apliecinošu dokumentu kopijas par profesionālo zināšanu vai prasmju apguvi vai pilnveidi attiecīgajā profesijā vai dokumenta kopiju par profesionālās atbilstības pārbaudes sekmīgu nokārtošanu attiecīgajā profesijā.
- ja reģistrācijas termiņu reģistrā vēlas atjaunot laika posmā, kas ir ilgāks par pieciem gadiem no dienas, kad beidzies reģistrācijas termiņš reģistrā:
iesniegumu/veidlapu „Iesniegums pārreģistrācijai vai reģistrācijas atjaunošanai” un tam klāt pievienotu dokumentu par sekmīgi nokārtotu profesionālās atbilstības pārbaudi attiecīgajā profesijā.
• Militāram paramediķim papildus jāpievieno Nacionālo bruņoto spēku Apvienotā štāba apstiprinājums.
Ja ārstniecības persona ir strādājusi profesijā vai kādā no profesijas pamatspecialitātēm, apakšspecialitātēm vai papildspecialitātēm ārpus Latvijas Republikas, kādā no Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalstīm vai Šveices Konfederācijā ne mazāk kā trīs gadus pēdējo piecu gadu laikā, tad, papildus iesniedz:
- darba devēja izziņu vai citu dokumentu par veikto profesionālo darbību, kurā norādīta profesija, amats un laikposms, kurā profesionālā darbība veikta;
- izziņu, ko izsniegusi attiecīgās valsts kompetentā institūcija, apliecinot tiesības veikt profesionālo darbību valstī (piemēram, Certificate of Good Standing) , kurā ārstniecības persona veikusi profesionālo darbību.
1.2. ārstniecības atbalsta personai:
iesniegumu/veidlapu „Iesniegums pārreģistrācijai vai reģistra atjaunošanai” un apliecības kopiju par licencētas profesionālās pilnveides izglītības programmas apguvi pacientu datu aizsardzības jautājumos vismaz astoņu stundu apjomā (izņemot medicīnas asistentus).
• Operatīvā medicīniskā transportlīdzekļa vadītājam (ārstniecības atbalsta persona) papildus jāpievieno Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta apstiprinājums.
2. Pakalpojuma saņemšana
Veselības inspekcija mēneša laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas pieņem lēmumu par ārstniecības personas vai ārstniecības atbalsta personas reģistrāciju reģistrācijas atjaunošanu vai par atteikumu reģistrācijas atjaunošanai un ārstniecības personu vai ārstniecības atbalsta personu informē:
1) E-adresē;
2) elektroniski, uz iesniegumā/veidlapā „Iesniegums pārreģistrācijai vai reģistrācijas atjaunošanai” norādīto elektroniskā pasta adresi;
3) pa pastu uz iesniegumā/veidlapā „Iesniegums pārreģistrācijai vai reģistrācijas atjaunošanai” norādīto adresi.