1. Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojuma mērķis ir pieņemt un izskatīt jautājumus, kas ir pašvaldības kompetencē, un kas tieši vai netieši skar iesnieguma, sūdzības vai priekšlikuma iesniedzēju.
Brīvā formā sagatavo iesniegumu ar priekšlikumu, sūdzību, jautājumu vai lūgumu, iesniedz klātienē (VPVKAC), nosūtot pa pastu, uz e-adresi vai e-pastu (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu).
2. Pakalpojuma apstrāde
Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības un sagatavo iesniedzējam atbildi.
3. Pakalpojuma saņemšana
Iesnieguma autoram tiek sniegta atbilde viņa izvēlētajā veidā – uz e-adresi, pa pastu vai e-pastu (parakstīta ar drošu elektronisko parakstu).