Ja Jums ir aktivizēta jūsu oficiālā e-adrese, līdz 29.04.2024. veiciet e-pasta apstiprināšanu savā lietotāja profilā. Sīkāk lasiet sadaļā “Aktualitātes”.
Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs informē, ka 2024. gada 27. aprīlī sākot ar plkst. 00:00 (naktī no 26. uz 27. aprīli) notiks eParaksta sistēmu migrācija uz jaunu tehnoloģisko platformu, līdz ar to eParaksta lietotājiem 27. aprīlī būs ierobežota iespēja apliecināt identitāti un parakstīties, izmantojot eParakstu, savukārt pēc pakalpojumu pieejamības atjaunošanas visiem eParaksts mobile lietotājiem būs jāizveido jauns parakstīšanās sertifikāts jeb jāizveido jauna eParaksta parole. Pamācība pieejama šeit.
Saistībā ar tehniskajiem darbiem Fizisko personu reģistra informācijas sistēmā 2024. gada 28. aprīlī no plkst. 18:00 - 21:00 portālā iespējami darbības traucējumi e-pakalpojumos, e-adreses izveidē fiziskām personām un e-Identitātes apliecināšanas pakalpojumos ar eID, eParaksts kartēm un mobilo lietotni eParaksts mobile.
Jums ir iespēja iesniegt lūgumu, sūdzību, priekšlikumu vai jautājumu (iesniegumu) pašvaldībai par pašvaldības darbu. Piemēram, Jūs varat iesniegt sūdzību par pašvaldības amatpersonas rīcību vai priekšlikumu pašvaldības komunālo pakalpojumu uzlabošanai.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojuma mērķis ir pieņemt un izskatīt jautājumus, kas ir pašvaldības kompetencē, un kas tieši vai netieši skar iesnieguma, sūdzības vai priekšlikuma iesniedzēju. Brīvā formā sagatavo iesniegumu ar priekšlikumu, sūdzību, jautājumu vai lūgumu, iesniedz klātienē (VPVKAC), nosūtot pa pastu, uz e-adresi vai e-pastu (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu). 2. Pakalpojuma apstrāde Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības un sagatavo iesniedzējam atbildi. 3. Pakalpojuma saņemšana Iesnieguma autoram tiek sniegta atbilde viņa izvēlētajā veidā – uz e-adresi, pa pastu vai e-pastu (parakstīta ar drošu elektronisko parakstu).