No 01.01.2025. portālā Latvija.gov.lv var pieslēgties tikai ar šādiem autentifikācijas līdzekļiem - eParaksts mobile, personas apliecību (eID karti), eParaksts karti, mobilās lietotnes Smart-ID kvalificēto versiju vai citu Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālajiem identifikācijas līdzekļiem. Plašāka informācija pieejama rakstā .
Pamācība e-rēķinu izmantošanā skatāma šajā video .
22.01.2025. no plkst. 20:00 - 22:00 noritēs portāla atjaunināšanas darbi. Iespējami īslaicīgi traucējumi portāla darbībā.
Jums ir iespēja iesniegt lūgumu, sūdzību, priekšlikumu vai jautājumu (iesniegumu) pašvaldībai par pašvaldības darbu. Piemēram, Jūs varat iesniegt sūdzību par pašvaldības amatpersonas rīcību vai priekšlikumu pašvaldības komunālo pakalpojumu uzlabošanai.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojuma mērķis ir pieņemt un izskatīt jautājumus, kas ir pašvaldības kompetencē, un kas tieši vai netieši skar iesnieguma, sūdzības vai priekšlikuma iesniedzēju. Brīvā formā sagatavo iesniegumu ar priekšlikumu, sūdzību, jautājumu vai lūgumu, iesniedz klātienē (VPVKAC), nosūtot pa pastu, uz e-adresi vai e-pastu (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu). 2. Pakalpojuma apstrāde Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības un sagatavo iesniedzējam atbildi. 3. Pakalpojuma saņemšana Iesnieguma autoram tiek sniegta atbilde viņa izvēlētajā veidā – uz e-adresi, pa pastu vai e-pastu (parakstīta ar drošu elektronisko parakstu).