Decentralizētos kanalizācijas pakalpojumus Ventspils valstspilsētas pašvaldības administratīvajā teritorijā ir tiesīgs sniegt asenizators, kurš atbilst Ventspils pilsētas domes 2019. gada 14. marta šajos noteikumos Nr. 5 “Ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanas un lietošanas kārtība Ventspils pilsētā” noteiktajām prasībām un ir reģistrējies Ventspils valstspilsētas pašvaldības izveidotajā asenizatoru reģistrā.
1. Iesnieguma iesniegšana Lai reģistrētos notekūdeņu un nosēdumu savākšanai un izvešanai no decentralizētajām kanalizācijas sistēmām Ventspils valstspilsētas pašvaldības administratīvajā teritorijā, asenizators iesniedz Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādē "Ventspils domes administrācija" rakstveida iesniegumu, kuram pievieno ar Ventspils pilsētas sabiedrisko ūdenssaimniecības pakalpojumu sniedzēju noslēgtā līguma par notekūdeņu un nosēdumu pieņemšanu kopiju un apliecina, ka asenizators atbilst šādām prasībām: 1. ir tiesīgs veikt kravas autopārvadājumus vai pašpārvadājumus Latvijas Republikas teritorijā, izņemot, ja pakalpojums tiks sniegts ar traktortehniku, izmantojot asenizācijas mucu; 2. iesnieguma iesniegšanas dienā asenizatoram Latvijā nav nodokļu parādu, tai skaitā, valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas kopsummā pārsniedz 150 euro; 3. jābūt noslēgtam līgumam ar pašvaldības norādīto notekūdeņu attīrīšanas iekārtu (NAI) vai specializēto notekūdeņu pieņemšanas vietas īpašnieku par notekūdeņu un/vai nosēdumu pieņemšanu. 2. Iesnieguma izskatīšana Lai veiktu reģistrāciju, Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes "Ventspils domes administrācija" Ekonomikas un iepirkumu nodaļa, kura atbildīga par asenizatoru reģistrāciju, pārbauda iesniegto informāciju un pārliecinās par atbilstību Ventspils pilsētas domes 2019. gada 14. marta saistošie noteikumu Nr. 5 “Ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanas un lietošanas kārtība Ventspils pilsētā” 85. punktā noteiktajam prasībām. Asenizatora iesniegums tiek izskatīts 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā no tā saņemšanas dienas. Iesniegums tiek uzskatīts par saņemtu ar brīdi, kad ir iesniegti visi nepieciešamie dokumenti. 3. Asenizatora reģistrēšana Asenizatora reģistrācija tiek veikta, ja tas atbilst Ventspils pilsētas domes 2019. gada 14. marta saistošajos noteikumos Nr. 5 “Ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanas un lietošanas kārtība Ventspils pilsētā” izvirzītajām prasībām. Asenizatoru reģistrē uz termiņu, kas nepārsniedz izsniegtās speciālās atļaujas (licences) kravas autopārvadājumiem vai pašpārvadājumiem Latvijas Republikas teritorijā derīguma termiņu. Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes "Ventspils domes administrācija" Ekonomikas un iepirkumu nodaļa trīs darba dienu laikā pēc asenizatora reģistrācijas rakstiski informē asenizatoru par reģistrāciju normatīvo aktu noteiktajā kārtībā. Reģistrācijas neveikšanas gadījumā tiek nosūtīta rakstveida informācija asenizatoram par trūkumiem, kas konstatēti reģistrācijas iesnieguma izskatīšanas gaitā, un norāda to novēršanas termiņu. Gadījumā, ja trūkumi netiek novērsti norādītajā termiņā, asenizatora reģistrācija tiek izbeigta.
Ekonomikas un iepirkumu nodaļas vadītāja izdoto administratīvo aktu vai faktisko rīcību var apstrīdēt, iesniedzot attiecīgu iesniegumu Ventspils valstspilsētas pašvaldības izpilddirektoram.
Pakalpojumu kanāli:
Pusdienas pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pusdienas pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pusdienas pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pusdienas pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pusdienas pārtraukums no 12:00 līdz 13:00