No 01.01.2025. portālā Latvija.gov.lv. varēs pieslēgties tikai ar šādiem autentifikācijas līdzekļiem - eParaksts mobile, personas apliecību (eID karti), eParaksts karti, mobilās lietotnes Smart-ID kvalificēto versiju vai citu Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālajiem identifikācijas līdzekļiem. Plašāka informācija pieejama rakstā .
Sociālā darba pakalpojums tiek sniegts ar mērķi personai, ģimenei, personu grupām un sabiedrībai kopumā veicināt vai atjaunot savu spēju sociāli funkcionēt, radīt šai funkcionēšanai labvēlīgus apstākļus, kā arī veicināt sociālās atstumtības un riska faktoru mazināšanu, attīstot pašas personas (-u) resursus un iesaistot atbalsta sistēmās. Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde, neizvērtējot personas (ģimenes) materiālo situāciju nodrošina: 1. sociālā darbinieka konsultācijas, sociālpsiholoģisko atbalstu ģimenēm ar bērniem, bez vecāku gādības palikušiem bērniem, audžuģimenēm, atbalsta ģimenēm, uzticības personām, ģimenēm, kuras audzina bērnu – invalīdu; bērniem, kuri izdarījuši likumpārkāpumus, bāreņiem un bez vecāku gādības palikušiem bērniem pēc ārpusģimenes aprūpes izbeigšanās, personām pēc brīvības atņemšanas soda izciešanas, personai ar invaliditāti, vecuma pensijas saņēmējiem un citiem personām, kuriem ir sociālās problēmas; 2. nepieciešamos pasākumus bērna un vecāku atkal apvienošanai, bērna ārpusģimenes aprūpes laikā; 3. izglītojošu, sociālu un citu atlīdzību bērna vecākiem, bērna ārpusģimenes aprūpes laikā, lai radītu apstākļus bērna aprūpes atjaunošanai ģimenē. 4. likumpārkāpumu profilakses darbu ar bērniem sadarbībā ar bērnu vecākiem, izglītības iestādēm, Valsts policiju un citām iestādēm.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Lai pieprasītu pakalpojumu, personai personīgi jāvēršas Alūksnes novada Sociālo lietu pārvaldē. 2. Pakalpojuma saņemšana Sociālais darbinieks izvērtē nepieciešamību, slēdz vienošanos par līdzdarbību un: 1. palīdz personai noteikt, risināt vai mazināt sociālās problēmas un risināt personiskās, savstarpējās attiecības; 2. katrai sociāli rehabilitējamajai personai izstrādā un īsteno sociālās rehabilitācijas plānu; 3. atbalsta personas attīstības iespējas, motivē patstāvīgi pieņemt lēmumus un tos īstenot; 4. piesaista nepieciešamos resursus un organizē sociālos pakalpojumus personas sociālo problēmu risināšanai; 5. sniedz informāciju par sociālā darba pakalpojumu, sociālo palīdzību un veido sadarbību starp personu un citiem valsts un pašvaldības sociālo pakalpojumu sniedzējiem sociālo pakalpojumu saņēmēju interesēs.
Pakalpojumu kanāli:
Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 25443359
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. otrdiena. Tālrunis: 28333347
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. trešdienā. Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 29419468
Tālrunis: 29419468
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 28333347
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. trešdienā. Tālrunis: 29419468
Tālrunis: 28333347
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 2. un 4. otrdienā
Tālrunis: 25443359
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 2. un 4. trešdienā. Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 29419468
Tālrunis: 28333347
Tālrunis: 28333347
Tālrunis: 29419468
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. otrdiena. Tālrunis: 29419468