Lai uzsāktu meklēšanu jāievada vismaz trīs simboli
Pamācība e-rēķinu izmantošanā skatāma šajā video .
BIS lietošanā pieejami 25 BIS e-pakalpojumi pa grupām. 1 BIS lietotāju atbalsts https://ej.uz/59xd 13 Būvniecība https://ej.uz/pfwy 4 Būvju ekspluatācija https://ej.uz/kp73 7 BIS reģistri https://ej.uz/r8gz Vairākums BIS e-pakalpojumi ir pieejami tikai, autorizējoties ar latvija.lv autentifikācijas līdzekļiem (piemēram, internetbanku, eID). Pārsvarā tos var izmantot, atrodoties konkrētajā būvniecības lietā noteiktā būvniecības posmā, tāpēc nav iespējams norādīt saiti tieši uz e-pakalpojumu, bet uz lietu. Konsultācijas, apmācības, metodiskais atbalsts un lietotāju atbalsts BIS lietotājiem, pieteikumu reģistrēšana un problēmu risināšana BIS. BIS darbbība tiek nodrošināta sadarbībā ar 25 ārējām vallsts informācijas sistēmām un 3 iekšējām informācijas sistēmām - BIS gan saņem, gan nodod informāciju caur saskarnēm. Valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) sadarbojas, sniedzot informāciju par to, kur saņemt palīdzību (BIS lietotāja rokasgrāmata, Biežāk uzdotie jautājumi, BIS video instrukcijas, BIS vebināru ieraksti, pieteikt tehnisku problēmu, BIS atbalsta dienesta kontakti, BIS atbalsta pieprasīšana).
1. Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojuma pieprasīšana: lietotājs sazinās ar atbalsta dienestu par vienu no saziņas kanāliem un noformulē jautājumu vai informē par problēmu, kas saistīts BIS lietošanu vai BIS funkcionalitāti. Aicinām noformulēt problēmu pāris teikumos un pievienot ekrānšāviņu(s), norādot laiku, kad kļūda tika identificēta un no kāda profila darbība tika veikta. Varat izmantot iespēju BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana, no fiziskās personas profila atverot piekļuvi BIS atbalstam skatīšanās režīmā uz 72 stundām. 2. Pakalpojuma apstrāde Pakalpojuma apstrāde: BIS lietotāju atbalsta darbinieks identificē lietotāju, reģistrē pieteikumu, izskata pieteikumu pēc būtības un nepieciešamības precizē pieteikumā ietverto darba apjomu 3. Pakalpojuma saņemšana BIS lietotāju atbalsta darbinieks sazinās ar lietotāju un sniedz konsultāciju vai pieteikuma risinājumu savas kompetences ietvaros. Atbilde uz pieteikumu var tikt sniegta uzreiz telefoniski vai pievienota pieteikuma komentāros. Ja pieteikto problēmu nevar atrisināt esošas BIS funkcionalitātes ietvaros, BIS lietotāju atbalsta darbinieks reģistrē pieteikumu par nepieciešamiem BIS funkcionalitātes uzlabojumiem.
Latvijā valsts iestāžu izdotie lēmumi var tikt apstrīdēti, saskaņā ar Administratīvā procesa likumu. Ārvalstu uzņēmējiem papildus lēmumu apstrīdēšanai ir iespēja izmantot arī alternatīvu strīdus risināšanas mehānismu (SOLVIT).
Pakalpojumu kanāli:
08:15 - 17:00
08:15 - 17:00
08:15 - 17:00
08:15 - 17:00
08:15 - 15:00
-
-
Mūsu portālā tiek izmantotas sīkdatnes. Nospiežot pogu “Piekrist visam” Jūs atļaujat to izmantošanu. Uzzini vairāk!