No 01.01.2025. portālā Latvija.gov.lv. varēs pieslēgties tikai ar šādiem autentifikācijas līdzekļiem - eParaksts mobile, personas apliecību (eID karti), eParaksts karti, mobilās lietotnes Smart-ID kvalificēto versiju vai citu Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālajiem identifikācijas līdzekļiem. Plašāka informācija pieejama rakstā .
Sociālais darbinieks sniedz atbalstu veselības aprūpes iestādēs esošām personām, lai nodrošinātu sociālās aprūpes nepārtrauktību, izrakstoties no veselības aprūpes iestādes, kā arī palīdzību citu sociālo problēmu risināšanā. Sociālā darbinieka pakalpojums ārstniecības iestādē tiek sniegts Rīgas valstspilsētas pašvaldība administratīvajā teritorijā. Informācija par pakalpojuma sniegšanas vietām, darba laiku un tālruņiem publicēta Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta tīmekļvietnē ld.riga.lv sadaļā Veselības aprūpe apkšsadaļā Sociālais darbs slimnīcās.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Lai saņemtu ārstniecības iestādes sociālā darbinieka atbalstu, persona vai viņa ģimenes locekļi vēršas pie ārstniecības personām vai tieši pie sociālā darbinieka. Pacients vai viņa ģimenes loceklis pakalpojumu pieprasa klātienē ārstniecības iestādē. Ārstniecības iestādes sociālais darbinieks pārstāv pacienta intereses, pārsūtot dokumentus sociālo pakalpojumu saņemšanai Rīgas Sociālajam dienestam un citām iestādēm. Informāciju par pakalpojumu var saņemt 67105048, 25770080 . 2. Pakalpojuma apmaksa Sociālā darbinieka konsultācijas ārstniecības iestādēs Rīgas iedzīvotājiem tiek sniegtas bez maksas. Pakalpojumu apmaksā Rīgas valstspilsētas pašvaldība. 3. Pakalpojuma saņemšana Ārstniecības iestādēs sociālais darbinieks sniedz šādu atbalstu: - izvērtē klienta sociālo situāciju, identificē problēmas, sazinās ar sociālo dienestu, palīdz noformēt nepieciešamo dokumentāciju citu sociālo pakalpojumu (aprūpe institūcijā, mājās, transporta pakalpojums u.c.) saņemšanai, pēc vajadzības pārstāv klienta intereses citās valsts un pašvaldības iestādēs; - konsultē un izskaidro veselības aprūpes procesu, piemērotos sociālās aprūpes pakalpojumus, pašvaldības atbalstu un tml; - psihosociālais atbalsts klientam un/vai viņa ģimenes locekļiem, lai pielāgotos jaunai dzīves situācijai un vieglāk pārvarētu krīzi.
Ārstniecības iestādes sociālā darbinieka rīcību var apstrīdēt pie Ārstniecības iestādes vadītāja vai Rīgas Sociālā dienestā. Rīgas Sociālā dienesta lēmumus var apstrīdēt Rīgas domes Labklājības departamentā (Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010) viena mēneša laikā no Sociālā dienesta lēmuma saņemšanas dienas. Rīgas domes Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā tiesā, viena mēneša laikā no Rīgas domes Labklājības departamenta lēmuma saņemšanas dienas.
Pakalpojumu kanāli: