Nodokļu maksātāju iesniegumu izskatīšana par maksājumu koriģēšanu, pārmaksāto nodokļa summu atmaksāšanu, kā arī pārmaksu pārcelšanu.
1. Pakalpjuma pieprasīšana Pakalpojumu iespējams pieprasīt klātienē, pa pastu vai elektroniski (elektroniski parakstīts iesniegums). Pieprasot pakalpjumu, iesniedzējs norāda atbildes saņemšanas veidu - pa pastu, e-adresi, elektroniski vai klātienē. Iesniedz motivētu iesniegumu, pilnvaru (ja iesniegumu iesniedz pilnvarotā persona), maksājuma uzdevuma kopiju (ja nepieciešams veikt maksājuma korekciju). 2. Pakalpojuma saņemšana Atbilde (vēstule) uz iesniegumu tiek sniegta ne vēlāk kā viena mēneša laikā. Atbilde (administratīvais akts) uz iesniegumu tiek sniegta viena mēneša laikā, bet ja objektīvu iemeslu dēļ viena mēneša termiņu ievērot nav iespējams, termiņu var pagarināt līdz četriem mēnešiem, par to paziņojot iesniedzējam. Atbilstoši iesniedzēja norādītajam atbildes saņemšanas veidam, atbilde tiek nosūtīta pa pastu, e-adresi elektroniski vai klātienē. Klātienē saņemot, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, ja iesniegumu iesniedz pilnvarotā persona - pilnvara.
Administratīvo aktu var apstrīdēt Administratīvo aktu apstrīdēšanas komisijā viena mēneša laikā no tā spēkā stāšanās dienas, bet ja rakstveidā izdotajā aktā nav norādes, kur un kādā termiņā var apstrīdēt, - viena gada laikā no tā spēkā stāšanās dienas.
Pakalpojumu kanāli:
8:00 - 16:00
Pusdienu pārtraukums 11:45 - 12:15
Pusdienu pārtraukums 11:45 - 12:15
Pusdienu pārtraukums 11:45 - 12:15
Pusdienu pārtraukums 11:45 - 12:15
Pusdienu pārtraukums 11:45 - 12:15
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30
8.00 - 11.45 ; 12.15 - 16.30