1. PAKALPOJUMA PIEPRASĪŠANA
Fiziska vai juridiska persona iesniedz vietējā pašvaldībā iesniegumu, tam pievienojot normatīvos aktos noteiktos dokumentus:
1) šautuves (šaušanas stenda) plānu mērogā 1:1000 vai 1:2000;
2) šautuves (šaušanas stenda) nolikumu;
3) citus dokumentus, kurus fiziskā vai juridiskā persona uzskata par nepieciešamu pievienot.
Ir sagatavota un e-adresē pieejama elektroniska iesnieguma forma, ko pakalpojuma pieprasītājs (fiziska vai juridiska persona) var aizpildīt un nosūtīt pakalpojuma sniedzējam.
Lai to izdarītu:
1) Lūdzam fizisko vai juridisko personu savā e-adresē izvēlēties adresātu “ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA”
2) Lūdzam izvēlēties veidlapu “Iesniegums pašvaldības atļaujas saņemšanai otrās vai trešās kategorijas šautuves (šaušanas stenda) izveidei un darbībai” un nospiest izvēlnes pogu “Aizpildīt veidlapu”
3) Lūdzam aizpildīt elektronisko iesnieguma formu, pārliecināties, ka visa ievadītā informācija ir pareiza un atbilstoša, nospiest izvēlnes pogu “Saglabāt un pāriet uz e-adreses ziņojuma nosūtīšanu”
4) Pievienojiet nepieciešamos pielikumus un nosūtiet Alūksnes novada pašvaldībai, nospiežot izvēlnes pogu “Sūtīt”.
Pašvaldības Licencēšanas komisija pēc iesnieguma saņemšanas:
1) triju darbdienu laikā pieprasa:
- būvvaldei - atzinumu par šautuves (šaušanas stenda) atbilstību normatīvo aktu prasībām;
- Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta teritoriālajai struktūrvienībai - atzinumu par šautuves (šaušanas stenda) atbilstību ugunsdrošības noteikumiem;
2) izskata iesniegumu un tam pievienotos dokumentus.
2. PAKALPOJUMA SAŅEMŠANA
Pašvaldība piecu darbdienu laikā pēc minēto atzinumu saņemšanas pieņem lēmumu par atļaujas izsniegšanu otrās vai trešās kategorijas šautuves (šaušanas stenda) izveidošanai un darbībai vai par atteikumu izsniegt atļauju.
Atļauju izsniedz uz nenoteiktu laiku.