Pēc iesnieguma saņemšanas no personas vai pilnvarotās personas par aprūpes pakalpojuma nepieciešamību, pašvaldības sociālais dienests izvērtē personas individuālās vajadzības un nosaka aprūpes līmeni. Atbilstoši personas aprūpes līmenim un iespējai vai nespējai nodrošināt personas aprūpi no ģimenes locekļu puses, pašvaldības sociālais dienests pieņem lēmumu par atbilstošu aprūpes mājās pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu piešķirt pakalpojumu, attiecīgi organizējot lēmuma izpildi.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Lai pieprasītu pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis Alūksnes novada Sociālo lietu pārvaldē iesniedz: 1.1. iesniegumu, norādot problēmu un tās vēlamo risinājumu. 1.2. ģimenes ārsta izziņu par personas veselības stāvokli, kurā norādīta medicīnisko kontrindikāciju neesamību. 1.3. dokumentus, kas apliecina personas, ģimenes locekļu un to personu, ar kurām ir kopīgi izdevumi pamatvajadzību nodrošināšanai un kuras dzīvo vienā mājoklī, kā arī atsevišķi dzīvojoša apgādnieka (ja apgādnieks nevar maksāt pilnu pakalpojuma maksu) visus ienākumus un materiālo stāvokli. 2. Pakalpojuma saņemšana Lai piešķirtu pakalpojumu, Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde veic: 1. klienta apsekošana dzīvesvietā un novērtēšana sociālās aprūpes pakalpojuma saņemšanai, 2. nosaka personai nepieciešamo pakalpojuma apjomu un palīdzības veidu, individuāli izvērtējot šīs personas pašaprūpes un mobilitātes spējas un aprūpes līmeni. 3. pieņem lēmumu par pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu, maksas noteikšanu par pakalpojumu. 4. noslēdz līgumu par norēķinu ar personu, tās apgādnieku vai trešo personu. Maksa par pakalpojumu noteikta ar Alūksnes novada domes lēmumu.
Pašvaldības sociālā dienesta pieņemto lēmumu par piešķirto vai atteikto aprūpes mājās pakalpojumu persona var apstrīdēt pašvaldības domē. Pašvaldības domes pieņemto lēmumu ģimene (persona) var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā likumā noteiktajā kārtībā.
Pakalpojumu kanāli:
Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 29419468
Tālrunis: 29419468
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 2. un 4. otrdienā
Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 25443359
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 2. un 4. trešdienā. Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 28333347
Tālrunis: 28333347
Tālrunis: 28333347
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. trešdienā. Tālrunis: 29419468
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. otrdiena. Tālrunis: 29419468
Tālrunis: 28333347
Tālrunis: 29419468
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. trešdienā. Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 29419468
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. otrdiena. Tālrunis: 28333347