No 01.01.2025. portālā Latvija.gov.lv. varēs pieslēgties tikai ar šādiem autentifikācijas līdzekļiem - eParaksts mobile, personas apliecību (eID karti), eParaksts karti, mobilās lietotnes Smart-ID kvalificēto versiju vai citu Eiropas Savienības dalībvalstu oficiālajiem identifikācijas līdzekļiem. Plašāka informācija pieejama rakstā .
1. Vardarbīgas uzvedības mazināšanas pakalpojumu var pieprasīt persona: 1.1. pret kuru uzsākta lietvedība par administratīvā pārkāpuma vai kriminālprocess par noziedzīga nodarījuma izdarīšanu, kas saistīts ar vardarbību; 1.2. par kuru valsts vai pašvaldības policijas, sociālā dienesta vai bāriņtiesas rīcībā ir informācija, ka persona izturējusies vardarbīgi vai izteikusi draudus pielietot vardarbību; 1.3. kura baidās, ka tā varētu izturēties vardarbīgi, vai atzīst, ka ir veikusi vardarbību. 2. Vardarbību veikušām personām tiek sniegti pakalpojumi, kuru mērķis ir novērst vai mazināt turpmākus vardarbības riskus. Vardarbīgas uzvedības mazināšanas pakalpojumu sniedz vienā no šādiem veidiem: 2.1. individuālu psihologa konsultāciju veidā – ne vairāk par desmit 45 minūtes ilgām konsultācijām; 2.2. grupu nodarbību veidā – 16 divas stundas ilgas nodarbības līdz 12 personas grupā. 3. Personai, kura saņem pakalpojumu ir pienākums: 3.1. Līdzdarboties individuālā sociālās rehabilitācijas plāna un speciālista atzinumā norādīto uzdevumu izpildē; 3.2. Ievērot pakalpojuma sniedzēja noteikto pakalpojuma sniegšanas laiku un kārtību; 3.3. Atlīdzināt nepamatoti izlietotos līdzekļus.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Lai saņemtu vardarbīgas uzvedības mazināšanas pakalpojumu: 1. Persona iesniedz iesniegumu Sociālo lietu pārvaldē; 2. Speciālists nosaka vardarbīgas uzvedības mazināšanas pakalpojuma veidu, izsniedz atzinumu; 3. Sociālo lietu pārvalde pieprasa informāciju no Valsts probācijas dienesta struktūrvienības, vai persona piedalās probācijas programma, kura koriģē ar vardarbību saistītu uzvedību. 4. Sociālo lietu pārvalde pieņem lēmumu par pakalpojuma piešķiršanu un uzņemšanu pakalpojumu saņēmēju rindā vai par atteikumu piešķirt pakalpojumu. 2. Pakalpojuma saņemšana Pēc pakalpojuma saņemšanas personai izsniedz izziņu par vardarbīgas uzvedības mazināšanas pakalpojuma saņemšanu.
Lēmumu var apstrīdēt Alūksnes novada pašvaldībā, Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301.
Pakalpojumu kanāli:
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. otrdiena. Tālrunis: 29419468
Tālrunis: 29419468
Tālrunis: 29419468
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. trešdienā. Tālrunis: 25443359
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. otrdiena. Tālrunis: 28333347
Tālrunis: 28333347
Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 25443359
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 2. un 4. otrdienā
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 2. un 4. trešdienā. Tālrunis: 25443359
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Pusdienlaiks 12:00-13:00
Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 25443359
Tālrunis: 28333347
Tālrunis: 29419468
Tālrunis: 29419468
Apmeklētāju pieņemšana mēneša 1. un 3. trešdienā. Tālrunis: 29419468
Tālrunis: 28333347
Tālrunis: 28333347