Saskaņojuma saņemšana sapulču, gājienu un piketu organizēšanai (Ludzas novada pašvaldība)

Ludzas novada pašvaldība

Informācija atjaunota 25.12.2023.

Studenti, Nodarbinātie, Pensionāri, Personas ar īpašām vajadzībām, Citi, Komersanti Saņēmēji

Sapulču, gājienu un piketu izskatīšana kopā ar pasākuma organizatoru un lēmuma pieņemšana par atļauju rīkot sapulci, gājienu piketu, kā arī ieteikumu sniegšana par sapulces, gājiena, piketa rīkošanu. Sapulču, gājienu un piketu izskatīšana kopā ar pasākuma organizatoru un lēmuma pieņemšana par atļauju rīkot sapulci, gājienu piketu, kā arī ieteikumu sniegšana par sapulces, gājiena, piketa rīkošanu.

  • 1.
    Pakalpojuma saņemšanas procesa apraksts

    1. Pakalpojuma pieprasīšana Sapulces, gājiena vai piketa organizatoram ir jāiesniedz pieteikums par attiecīga pasākuma rīkošanu klātienē Ludzas novada pašvaldībā ne agrāk kā 4 mēnešus un ne vēlāk kā 10 darba dienas pirms attiecīgā pasākuma norises. Ja pieteikumu nav iespējams iesniegt šajā termiņā, jo par notikumu, saistībā ar kuru attiecīgais pasākums tiek rīkots, objektīvi nebija iespējams uzzināt agrāk kā 10 darba dienas pirms attiecīgā notikuma, tad pieteikumu par sapulces, gājiena vai piketa rīkošanu iesniedz pēc iespējas agrāk, bet ne vēlāk kā 24 stundas pirms plānotā pasākuma norises. Iesniedzot pieteikumu, fiziskā persona uzrāda savu pasi, bet juridiskās personas pārstāvis uzrāda savu pasi un iesniedz juridiskās personas pilnvaru iesniegt pieteikumu. Pieteikumam jāpievieno: 1) pasākuma norises vietas shēma vai maršruts; 2) līguma kopija, ja pasākuma organizators noslēdzis līgumu par sabiedriskās kārtības un drošības nodrošināšanu pasākuma laikā ar apsardzes komersantu; 3) pasākuma norises vietas īpašnieka vai pārvaldnieka rakstveida piekrišana tā rīkošanai, ja viņš nav pasākuma organizators un pasākums tiek rīkots uz viņa privātajā īpašumā esošās zemes vai uz privātajā īpašumā vai privātajā lietošanā esošajiem zemes gabaliem. Saskaņā ar likuma "Par sapulcēm, gājieniem un piketiem" regulējumu, skaņu pastiprinošu iekārtu izmantošana ir iespējama tikai sapulču laikā un ja tas pieteikts vienlaikus ar pasākumu un minēto iekārtu lietošana nav ierobežota vai aizliegta. 2. Pakalpojuma saņemšana Pašvaldības lēmums par aizliegumu rīkot pasākumu vai pasākumam noteiktajiem ierobežojumiem atbilstoši organizatora izvēlei ir saņemams klātienē Ludzas novada pašvaldībā, vai tiek nosūtīts uz pieteikumā norādīto organizatora adresi.

  • 1.
    Pārsūdzēšana

    Lēmuma apstrīdēšanas un pārsūdzības kārtība atbilstoši Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.

  • 1.
    Kontaktinformācija
    Nosaukums:
    Ludzas novada pašvaldība
    Reģistrācijas numurs:
    90000017453
    Papildu informācija:
    Ludzas novada pašvaldība, T: +371 65707400, e-pasts: pasts@ludzasnovads.lv

Pakalpojumu kanāli:

  • 1.
    Klātienes kanāli
    VPVKAC:
    Ludzas novada Ludzas pilsētas VPVKAC
    Adrese:
    Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas nov., LV-5701
    Darba laiki:
    Pirmdiena 08:00 - 17:00
    Otrdiena 08:00 - 17:00
    Trešdiena 08:00 - 17:00
    Ceturtdiena 08:00 - 17:00
    Piektdiena 08:00 - 17:00
    Sestdiena -
    Svētdiena -
    Citi klātienes kanāli:
    Ludzas novada pašvaldība
    Adrese:
    Raiņa iela 16, Ludza, Ludzas nov., LV-5701
    Darba laiki:
    Pirmdiena 08:00 - 17:00

    Pusdienas pārtraukums 12:00-13:00

    Otrdiena 08:00 - 17:00

    8:00-17:00

    Pusdienas pārtraukums 12:00-13:00

    Trešdiena 08:00 - 17:00

    Pusdienas pārtraukums 12:00-13:00

    Ceturtdiena 08:00 - 17:00

    Pusdienas pārtraukums 12:00-13:00

    Piektdiena 08:00 - 17:00

    Pusdienas pārtraukums 12:00-13:00

    Sestdiena -
    Svētdiena -