Saistībā ar tehniskajiem darbiem Fizisko personu reģistra informācijas sistēmā 2024. gada 6. oktorbrī no plkst. 19:00 - 21:00 portālā iespējami darbības traucējumi e-pakalpojumos, e-adreses izveidē fiziskām personām un e-Identitātes apliecināšanas pakalpojumos ar eID, eParaksts kartēm un mobilo lietotni eParaksts mobile, Smart ID un banku autentifikāciju.
Sapulču, gājienu un piketu izskatīšana kopā ar pasākuma organizatoru un lēmuma pieņemšana par atļauju rīkot sapulci, gājienu piketu, kā arī ieteikumu sniegšana par sapulces, gājiena, piketa rīkošanu. Sapulču, gājienu un piketu izskatīšana kopā ar pasākuma organizatoru un lēmuma pieņemšana par atļauju rīkot sapulci, gājienu piketu, kā arī ieteikumu sniegšana par sapulces, gājiena, piketa rīkošanu.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Sapulces, gājiena vai piketa organizatoram ir jāiesniedz pieteikums par attiecīga pasākuma rīkošanu klātienē Madonas novada pašvaldībā ne agrāk kā 4 mēnešus un ne vēlāk kā 10 darba dienas pirms attiecīgā pasākuma norises. Ja pieteikumu nav iespējams iesniegt šajā termiņā, jo par notikumu, saistībā ar kuru attiecīgais pasākums tiek rīkots, objektīvi nebija iespējams uzzināt agrāk kā 10 darba dienas pirms attiecīgā notikuma, tad pieteikumu par sapulces, gājiena vai piketa rīkošanu iesniedz pēc iespējas agrāk, bet ne vēlāk kā 24 stundas pirms plānotā pasākuma norises. Iesniedzot pieteikumu, fiziskā persona uzrāda savu pasi, bet juridiskās personas pārstāvis uzrāda savu pasi un iesniedz juridiskās personas pilnvaru iesniegt pieteikumu. Visām pieteikumā minētajām personām jānorāda vārds, uzvārds, personas kods un dzīvesvieta, bet juridiskajām personām — pilns nosaukums, juridiskā adrese un reģistrācijas numurs. Pieteikumā norādāms: 1) pasākuma veids (sapulce, gājiens, pikets); 2) pasākuma mērķis; 3) pasākuma datums, sākuma un beigu laiks; 4) sapulces vai piketa vieta, gājiena maršruts; 5) plānotais dalībnieku skaits; 6) kāds atbalsts tiek lūgts no pašvaldības un policijas, lai sekmētu pasākuma netraucētu norisi; 7) organizators (viens vai vairāki) un tālruņa numurs, pa kuru var sazināties ar viņu; 8) pasākuma vadītājs; 9) pasākuma vadītāja palīgi, kā arī kārtības uzturētāji. Pieteikumam pievieno: 1) pasākuma norises vietas shēmu vai maršrutu; 2) kārtības uzturētāju sarakstu ar viņu parakstiem, kas apliecina piekrišanu piedalīties pasākumā kārtības uzturētāja statusā, vai līguma kopiju, ja pasākuma organizators par sabiedriskās kārtības un drošības nodrošināšanu pasākuma laikā ir noslēdzis līgumu ar apsardzes komersantu; 3) pasākuma norises vietas īpašnieka vai pārvaldnieka rakstveida piekrišanu tā rīkošanai, ja viņš nav pasākuma organizators un pasākums tiek rīkots uz viņa privātajā īpašumā esošās zemes vai uz privātajā īpašumā vai privātajā lietošanā esošajiem zemes gabaliem. 2. Pakalpojuma saņemšana Atļaujas saņemšana sapulces, gājiena vai piketa organizēšanai ir bezmaksas pakalpojums.
Lēmuma apstrīdēšanas un pārsūdzības kārtība atbilstoši Administratīvā procesa likumā noteiktajā kārtībā.