Iesniedzamie dokumenti atļaujas saņemšanai:
• iesnieguma veidlapa;
• ielu tirdzniecības dalībnieku saraksts, kurā norādīts dalībnieka vārds/uzvārds vai nosaukums, fiziskas vai juridiskas personas nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs;
• ielu tirdzniecības dalībnieku apliecinājums par Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētas nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskās ierīces vai iekārtas tehniskās pases vai Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētu kvīšu esamību;
• saskaņojums ar zemesgabala īpašnieku vai tiesisko valdītāju (izņemot, ja ielu tirdzniecības organizēšana norisinās Pašvaldībai piederošā vai valdījumā esošā zemesgabalā).
Pakalpojuma pieprasīšana:
Iesniegumu un nepieciešamos dokumentus iesniedz, kādā no sekojošiem veidiem:
• papīra formātā kādā no Jūrmalas valstspilsētas administrācijas Apmeklētāju apkalpošanas centriem;
• parakstītu ar drošu elektronisko parakstu nosūtot uz elektronisko pasta adresi: pasts@jurmala.lv;
• elektroniskajā formā, izmantojot Jūrmalas valstspilsētas administrācijas e- adresi.
Iesniegums tiek izskatīts 5 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Jūrmalas valstspilsētas administrācija 5 darba dienu laikā izsniedz tirdzniecības atļauju, vai pieņem lēmumu par atteikumu izsniegt tirdzniecības atļauju.
Tirdzniecības atļauja tiek izsniegta elektroniski, to nosūtot uz elektronisko pasta adresi vai oficiālo elektronisko adresi.