Klientu konsultanti sniedz atbalstu darbā ar mobilajām ierīcēm (viedtālruni, datoru), piemēram, konsultē, kā ierīce darbojas, kā lejuplādēt aplikācijas, t.sk.Smart-ID, kā lietot e-pastu, pierakstīties uz konsultācijām pie mediķiem ārstniecības iestādēs. Pie klientu konsultantiem var saņemt arī konsultācijas: - darbā ar Internetbanku, apmaksājot rēķinus, izveidojot regulāros maksājumus, sagatavojot kontu izdrukas iesniegšanai sociālajam dienestam, aktivizēt bankas kartes vai pierakstoties uz vizīti bankā; - saziņā ar dažādiem pakalpojumu sniedzējiem (Baltkom, Enefit, Elektrum, Bite, Tele2, TET, Bill-me, Latvijas propāna gāze, Latvijas gāze u.c.), lai to tīmekļvietnēs elektroniski slēgtu līgumus, apskatītu un apmaksātu rēķinus; - kā sazināties ar “Latvijas Pasts” par dažādiem pakalpojumiem, piem. pieteikties marku iegādei, vēstuļu nosūtīšanai, sūtījumu saņemšanas pilnvarojumiem, preses abonēšanā īpaši vietās, kur nav pasta nodaļu; - kā reģistrēties rindā personas apliecības izgatavošanai, internetā iegādāties biļetes uz kultūras pasākumiem, avioreisiem, atrast informāciju par satiksmes grafikiem.
Klients zvana Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra klientu konsultantam vai ierodas personīgi, lai saņemtu atbalstu vai konsultāciju.
Pakalpojumu kanāli: