1.Pakalpojuma pieprasīšana
Valsts vai pašvaldību institūcijas, ārstniecības, izglītības un citas iestādes vai personas rakstisku informāciju Ludzas novada pašvaldībā vai Ludzas novada pašvaldības pilsētu un pagastu pārvaldēs var iesniegt:
-klātienē;
-pa pastu;
-elektroniski e-pastā;
-elektroniski, izmantojot pašvaldības oficiālo elektronisko adresi.
Iesniedzot dokumentus elektroniski (e-pastā vai e-adresē), tie jānoformē atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un jāapliecina ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
2.Apstrāde
Saņemot rakstisku informāciju par attiecīgās personas faktisko dzīvesvietu, pašvaldība pārbauda sniegtās ziņas un nepieciešamības gadījumā var pieprasīt no ziņu sniedzēja papildu informāciju, kas nepieciešama dzīvesvietas reģistrācijai.
Lēmumu par atteikumu reģistrēt personas faktisko dzīvevietu pieņem Ludzas novada domes Dzīvokļu komisija.
3.Pakalpojuma saņemšana
Dzīvesvietas reģistrācijas gadījumā personai uz reģistrēto dzivesvietas adresi pa pastu tiek nosūtīts lēmums.