Veselības aprūpes pabalstu ir tiesības saņemt trūcīgām un maznodrošinātām mājsaimniecībām, kuras savu dzīvesvietu deklarējušas un faktiski dzīvo Kuldīgas novada administratīvajā teritorijā. Pabalsta apmērs ir līdz 250 EUR kalendāra gadā. Pabalstu piešķir: stacionārai medicīniskai palīdzībai, ambulatorai medicīniskai palīdzībai, neatliekamai medicīniskai palīdzībai, vakcinācijai, obligātās veselības pārbaudei, zobu ārstēšanai un protezēšanai, endoprotezēšanai. Veselības aprūpes pabalstā ietilpst: pabalsts medikamentiem - pēc ārsta izrakstītas receptes piešķir ne vairāk kā 100 EUR kalendāra gadā, pabalsts redzes korekcijai bērnam – optisko briļļu iegādei un ārstniecisko lēcu iegādei – ne vairāk kā 100 EUR kalendāra gadā.
Pakalpojuma pieprasīšana. Lai izvērtētu veselības aprūpes pabalsta piešķiršanu, persona Kuldīgas novada pašvaldības aģentūrā “Sociālais dienests” iesniedz iesniegumu, kuram jāpievieno veselības aprūpes izdevumus attaisnojoši dokumenti vai dokumenti veselības aprūpes pakalpojumu samaksai, kuri iesniegšanas brīdī nav vecāki par 12 (divpadsmit) mēnešiem un to kopsumma ir ne mazāka par 25 EUR. Personai jāiesniedz maksājumus apliecinošo dokumentu kopijas, nepieciešamības gadījumā uzrādot to oriģinālus. Apstrāde. Sociālais dienests veic saņemto dokumentu pārbaudi, izmantojot valsts un pašvaldības informācijas sistēmās esošos datus. Pakalpojuma saņemšana. Pēc visu dokumentu saņemšanas tiek pieņemts lēmums par pabalsta piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt. Lēmumu pieņem sociālais dienests vai sociālā dienesta sociālā darba speciālists. Par pieņemto lēmumu informē pabalsta pieprasītāju. Ja pieņemtais lēmums ir pieprasītājam nelabvēlīgs – lēmumā norādāms atteikuma pamatojums, kā arī lēmuma apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas kārtība. Ja pieņemtais lēmums ir pieprasītājam pozitīvs, pabalsta pieprasītāja vai pakalpojuma sniedzēja kredītiestādes vai pasta norēķinu sistēmas kontā tiek izmaksāts pabalsts veselības aprūpes izdevumu segšanai. Lēmumu pieņem mēneša laikā pēc iesnieguma un veselības aprūpes izdevumus attaisnojošu dokumentu saņemšanas. Pakalpojuma saņemšana notiek atbilstoši tā pieprasīšanas veidam: - klātiene: Dzirnavu iela 9, Kuldīga, LV-3301; - klātiene: Kalēju iela 4, Skrunda, Kuldīgas novads, LV- 3326; - klātiene: Kuldīgas novada pagastos https://socialais.kuldiga.lv/kontakti/; - e-pasts: soc.dienests@kuldigasnovads.lv; - e-adrese; - pasts: Dzirnavu iela 9, Kuldīga, LV-3301. ___________ - Pabalstu veselības aprūpei piešķir personai, kura sociālajā dienestā iesniegusi veselības aprūpes izdevumus attaisnojošus dokumentus vai dokumentus veselības aprūpes pakalpojumu samaksai, kuri iesniegšanas brīdī nav vecāki par 12 (divpadsmit) mēnešiem un to kopsumma ir ne mazāka par 25 EUR. Personai jāiesniedz maksājumus apliecinošo dokumentu kopijas, nepieciešamības gadījumā uzrādot to oriģinālus. - Par maksājumus attaisnojošu dokumentu uzskatāms: kases čeks, stingrās uzskaites kvīts, kredītiestādes maksājuma uzdevuma izdruka, konta pārskats. - Ja personai nav iespējams pašai segt ar veselības aprūpi saistītos izdevumus, pabalsta saņemšanai, sociālajā dienestā jāiesniedz rēķins, pavadzīme. Šajā gadījumā personai piešķirto pabalstu pārskaita pakalpojuma sniedzējam. - Veselības aprūpes izdevumus attaisnojošā dokumentā vai dokumentā veselības aprūpes pakalpojuma samaksai jānorāda pabalsta pieprasītāja vārds, uzvārds, personas kods vai cita personu identificējoša informācija, maksājuma mērķis, samaksas summa un datums.
Saziņai telefoniski: 63350107. Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Sociālā dienesta vai sociālā dienesta sociālā darba speciālista pieņemto lēmumu var apstrīdēt Kuldīgas novada domei. Kuldīgas novada domes pieņemto lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā likumā noteiktajā kārtībā.
Pakalpojumu kanāli:
Pusdienas pārtraukums: 12.00 – 13.00 Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Pusdienas pārtraukums: 12.00 – 13.00 Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Pusdienlaiks: 12.00 - 13.00
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Pusdienlaiks: 12.00 - 13.00
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.