Sociālā rehabilitācija institūcijā personām ar funkcionāliem traucējumiem tiek sniegta personai ar funkcionālajiem traucējumiem pēc individuāla sociālās rehabilitācijas plāna, nodrošinot kompleksu pasākumu kopumu, lai veicinātu zaudēto prasmju apgūšanu vai atjaunošanu, palīdzot personai integrēties sabiedrībā un darba tirgū.
Pakalpojuma pieprasīšana. Lai saņemtu pakalpojumu, nepieciešams: 1. iesniegums; 2. izraksts (kopija) par medicīniskās rehabilitācijas pabeigšanu, kurā ir rekomendācija sociālās rehabilitācijas pakalpojuma saņemšanai un norādīti personas funkcionēšanas traucējumi aktivitāšu un dalības līmenī atbilstoši Starptautiskajai funkcionēšanas, nespējas un veselības klasifikācijai; 3. aizpildīta funkcionēšanas spēju pašnovērtējuma anketa, ja persona dokumentus iesniedz sociālajā dienestā. Ja dokumentus iesniedz SIVA, funkcionēšanas spēju pašnovērtējuma anketu persona iesniedz, uzsākot pakalpojumu. Apstrāde. Sociālais dienests mēneša laikā pēc personas dokumentu saņemšanas: pārbauda, vai ir iesniegti visi dokumenti, nosūta dokumentus SIVA - Sociālās integrācijas valsts aģentūrai (t.sk. personas iesniegumu vai citu dokumentu, kas apliecina gatavību apmaksāt ar pavadošās personas uzturēšanos sociālās rehabilitācijas institūcijā saistītos izdevumus noteikumos noteiktajos gadījumos (noteikumu 13.1.apakšpunkts un 22.punkts)). Pakalpojuma saņemšana. SIVA mēneša laikā pieņem lēmumu par pakalpojuma piešķiršanu, personas uzņemšanu rindā pakalpojuma saņemšanai vai atteikumu piešķirt pakalpojumu.
Sociālā dienesta vai Sociālā dienesta sociālā darbinieka pieņemto lēmumu var apstrīdēt Kuldīgas novada domē. Kuldīgas novada domes pieņemto lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā likumā noteiktajā kārtībā.
Pakalpojumu kanāli:
Pusdienas pārtraukums: 12.00 – 13.00 Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Pusdienas pārtraukums: 12.00 – 13.00 Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Pusdienlaiks: 12.00 - 13.00
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Pusdienlaiks: 12.00 - 13.00
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.
Klientu apkalpošana tiek organizēta pēc iepriekšēja pieraksta.