1. Pakalpojuma pieprasīšana.
Sociālos pakalpojumus persona vai tās likumiskais pārstāvis pieprasa Aizkraukles novada Sociālajā dienestā. Lai saņemtu sociālos pakalpojumus, persona vai tās likumiskais pārstāvis uzrāda personu apliecinošu dokumentu un iesniedz Sociālajā dienestā:
1. iesniegumu, kurā norāda problēmu un tās vēlamo risinājumu;
2. ģimenes ārsta izsniegtu izziņu par personas veselības stāvokli, kurā norādīts(-i) funkcionālo traucējumu veids(-i) un akūtas infekcijas (piemēram, plaušu tuberkuloze aktīvajā stadijā, akūtas infekcijas slimības) pazīmes (ja tādas ir), kas var ietekmēt sociālo pakalpojumu sniegšanas kārtību.
3. psihiatra atzinumu par personas psihisko veselību un speciālajām (psihiatriskajām) kontrindikācijām sociālo pakalpojumu saņemšanai, ja sociālo pakalpojumu vēlas saņemt persona ar garīga rakstura traucējumiem;
4. dokumentus par ienākumiem, ja personai jāveic maksājums par sociālo pakalpojumu un pašvaldībai nav pieejama šāda informācija;
5. citus dokumentus, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai par atbilstoša sociālā pakalpojuma piešķiršanu.
2. Pakalpojuma apstrāde.
Aizkraukles novada Sociālais dienests pēc dokumentu saņemšanas:
1) novērtē personas funkcionālās spējas un izvērtē personas atbilstību pakalpojuma piešķiršanas kritērijiem;
2) pieņem lēmumu par sociālā pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt. Par pieņemto lēmumu informē pabalsta pieprasītāju;
3) nosūta sociālā pakalpojuma saņemšanai nepieciešamos dokumentus sociālā pakalpojuma sniedzējam.
3. Pakalpojuma saņemšana
Pozitīva lēmuma gadījumā vai pienākot rindai, persona vai tās likumiskais pārstāvis noslēdz sadarbības līgumu par specializēto darbnīcu pakalpojuma sniegšanu. Persona specializēto darbnīcu pakalpojumu personām ar garīga rakstura traucējumiem saņem klātienē specializētajā darbnīcā.