E-pakalpojums "Pārbaudījumu apelācijas"

Izglītības un zinātnes ministrija

Informācija atjaunota 31.01.2024.

Skolēni, Studenti, Nodarbinātie, Citi Saņēmēji
Apliecināta identitāte Autentifikācijas līmenis

E-pakalpojumā persona var iesniegt apstrīdēšanas iesniegumu (apelāciju) par valsts valodas prasmes pārbaudījumu, centralizēto eksāmenu vai profesionālās kvalifikācijas eksāmenu. Apelācijas var iesniegt tikai par pārbaudījumiem, kas kārtoti sākot ar 2023. gadu un kuriem nav beidzies apelācijas iesniegšanas termiņš (parasti viens mēnesis kopš rezultātu paziņošanas brīža). Apelāciju persona var iesniegt par paša vai pārstāvētās personas (nepilngadīgais bērns, aizbildniecībā vai aizgādībā esoša persona) kārtotu pārbaudījumu. Apelācijas iesnieguma iesniegšana caur e-pakalpojumu nav pieejama pilnvarotām personām. Pilnvarotām personām jāvēršas ar iesniegumu Valsts izglītības satura centrā. E-pakalpojumā norāda dokumentu (lēmuma par iesnieguma izskatīšanu un gadījumā, ja iesniegums tiek apmierināts, jauno dokumentu) saņemšanas veidu. Dokumenta saņemšana papīra formā ir maksas pakalpojums. Pakalpojuma apmaksa tiek veikta e-pakalpojuma, tikai gadījumos, ja izmaksas par pakalpojuma izpildi iestājas.

  • 1.
    Pakalpojuma saņemšanas procesa apraksts

    1. E-pakalpojuma "Pieteikšanās valsts valodas pārbaudījumu kārtošanai" (turpmāk – Pakalpojums) lietošanas instrukcija (turpmāk – Instrukcija) nosaka kārtību, kādā portāla https://latvija.gov.lv lietotājs - pieteikuma iesniedzējs, lieto Pakalpojumu. 2. Lai saņemtu pakalpojumu, personai ir jāautentificējas portālā https://latvija.gov.lv un jāapstiprina e-pakalpojuma lietošanas noteikumi. 3. Vispārīga informācija par Pakalpojumu pieejama e-pakalpojuma kartītē, uzklikšķinot uz Pakalpojuma nosaukuma. 4. Pakalpojuma izpildes secība: 4.1. Uzsākot pakalpojumu, jāveic autentifikācija (personai, kura iesniedz pieteikumu dokumenta saņemšanai). 4.2. Pēc veiksmīgas autentifikācijas parādās: a) informācija par iespēju izvēlēties par kādu pārbaudījumu – valsts valodas prasmes pārbaudi, centralizēto eksāmenu vai profesionālās kvalifikācijas eksāmenu ir nepieciešams iesniegt apstrīdēšanas iesniegumu (apelāciju); b) pēc pārbaudījuma izvēles nākamajā solī ir nepieciešams norādīt vai iesniegumu iesniedz par savu kārtotu pārbaudījumu vai kādas pārstāvētās personas kārtotu pārbaudījumu; c) pēc personas izvēles ir jānorāda konkrēts kārtotais pārbaudījums un tā daļas vai fakts, ka vēlas iesniegumu par pārbaudījuma procesu (norises gaitu), par kuru vēlas iesniegt apstrīdēšanas iesniegumu (apelāciju) un jānorāda apstrīdēšanas iesnieguma pamatojums. d) norāda dokumentu saņemšanas veidu un saņemšanas adresi, ja izvēlas dokumentu saņemt pa papīra formā. Atkarībā no izvēlētā dokumentu saņemšanas veida Valsts izglītības satura centrs var iesniedzējam nosūtīt rēķinu saņemto pakalpojumu apmaksai. 4.3. Kad pieteikuma forma aizpildīta, nepieciešams pārskatīt datus un iesniegt pieteikumu. Ja rodas kādi papildus jautājumi, tad aicinām sazināties ar Valsts izglītības satura centru rakstot iesniegumu uz e-pasta adresi atbalsts@visc.gov.lv 5. Lai beigtu darbu ar e-pakalpojumu, lietotājs nospiež pogu „Iziet no sistēmas” vai „Beigt darbu”.

  • 1.
    Kontaktinformācija
    Nosaukums:
    Izglītības un zinātnes ministrija
    Reģistrācijas numurs:
    90000022399
    Papildu informācija:
    67047839

Pakalpojumu kanāli: