1. Pakalpjuma pieprasīšana
Pakalpojumu iespējams pieprasīt klātienē, pa pastu vai elektroniski (elektroniski parakstīts iesniegums). Pieprasot pakalpjumu, iesniedzējs norāda atbildes saņemšanas veidu - pa pastu, elektroniski vai klātienē.
Iesniedz motivētu iesniegumu, pilnvaru (ja iesniegumu iesniedz pilnvarotā persona).
Kontakttālrunis: 26625990 vai 64607189.
2. Pakalpojuma saņemšana
Atbilde (administratīvais akts) uz iesniegumu tiek sniegta viena mēneša laikā, bet ja objektīvu iemeslu dēļ viena mēneša termiņu ievērot nav iespējams, termiņu var pagarināt līdz četriem mēnešiem, par to paziņojot iesniedzējam.
Atbilstoši iesniedzēja norādītajam atbildes saņemšanas veidam, atbilde tiek nosūtīta pa pastu, elektroniski vai klātienē. Klātienē saņemot, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, ja iesniegumu iesniedz pilnvarotā persona - pilnvara.
Atbilstoši iesniedzēja norādītajam atbildes saņemšanas veidam, atbilde tiek nsoūtīta pa pastu, elektroniski vai klātienē. Klātienē saņemot, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, ja iesniegumu iesniedz pilnvarotā persona - pilnvara.