Ja Jums ir aktivizēta jūsu oficiālā e-adrese, līdz 29.04.2024. veiciet e-pasta apstiprināšanu savā lietotāja profilā. Sīkāk lasiet sadaļā “Aktualitātes”.
Saistībā ar tehniskajiem darbiem Fizisko personu reģistra informācijas sistēmā 2024. gada 28. aprīlī no plkst. 18:00 - 21:00 portālā iespējami darbības traucējumi e-pakalpojumos, e-adreses izveidē fiziskām personām un e-Identitātes apliecināšanas pakalpojumos ar eID, eParaksts kartēm un mobilo lietotni eParaksts mobile.
Personas ar I un II invaliditātes grupu un bērni no 5 līdz 18 gadiem ar invaliditāti var saņemt pakalpojumu līdz 40 h nedēļā ar mērķi palīdzēt pārvietoties ārpus mājokļa, ārpusmājas aktivitātēm.
Jāiesniedz iesniegums Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijā (VDEĀVK), lūdzot izsniegt atzinumu par asistenta pakalpojuma nepieciešamību. Pēc VDEĀVK atzinuma saņemšanas jāiesniedz iesniegums Sociālajā dienestā, ja deklarētā dzīvesvieta ir Mārupes novadā, lūdzot piešķirt asistenta pakalpojumu. Tāpat iesniegumā jānorāda aktivitātes ārpus mājokļa, kurās cilvēkam būs nepieciešams asistenta atbalsts. Jāuzrāda sociālajam dienestam VDEĀVK atzinums un jāpievieno izziņas par ārpus mājokļa aktivitātēm (skola, dienas centrs, darba devējs u.c.) 2. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojuma saņemšana atbilstoši pieprasīšanas veidam.
Pakalpojumu kanāli:
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena