Pēc iesnieguma saņemšanas no personas vai pilnvarotās personas par aprūpes pakalpojuma nepieciešamību, pašvaldības sociālais dienests izvērtē personas individuālās vajadzības un nosaka aprūpes līmeni. Atbilstoši personas aprūpes līmenim un iespējai vai nespējai nodrošināt personas aprūpi no ģimenes locekļu puses, pašvaldības sociālais dienests pieņem lēmumu par atbilstošu aprūpes mājās pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu piešķirt pakalpojumu, attiecīgi organizējot lēmuma izpildi.
Jāierodas Mārupes novada pašvaldības sociālajā dienestā. Nepieciešams iesniegums, ārsta izziņa U/027, VDEĀK izziņas kopija invalīdiem. Iesniegumam pievieno: • Iztikas līdzekļu deklarāciju; • Iesniedz izziņas par ienākumiem, ja nepieciešamā informācija nav pašvaldības un valsts datu reģistros. Deklarācijā norāda šādus ģimenes ienākumus: - par pēdējiem pilniem trim kalendāra mēnešiem: • ienākumi no algota darba; • stipendijas, kompensācijas, uzturlīdzekļi; • atsevišķi dzīvojoša laulātā vai bērna vecāka sniegtais materiālais atbalsts; • citi ienākumi; - par laikposmu no iepriekšējā gada 1.janvāra līdz 31.decembrim – ienākumi no saimnieciskās vai profesionālās darbības.
Pakalpojuma saņemšana atbilstoši pieprasīšanas izvēlei.
Pašvaldības sociālā dienesta pieņemto lēmumu par piešķirto vai atteikto aprūpes mājās pakalpojumu persona var apstrīdēt pašvaldības domē. Pašvaldības domes pieņemto lēmumu ģimene (persona) var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā likumā noteiktajā kārtībā.
Pakalpojumu kanāli:
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena