Apgrūtinājums uz pašvaldībai piederoša nekustamā īpašuma tiek nodibināts, personai iesniedzot gan iesniegumu par tā nodibināšanu, gan iesniedzot apliecinošos dokumentus apgrūtinājuma nodibināšanas nepieciešamībai.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Persona iesniegumu var iesniegt klātienē, pa pastu vai iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecinātu ar drošu elektronisko parakstu, var nosūtīt uz e-pastu. Ar speciālistu pieņemšanas laikiem var iepazīties Rīgas valstspilsētas pašvaldības Īpašuma departamenta mājaslapas sadaļā "Pakalpojumi": https://id.riga.lv/pakalpojumi/ Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti: 1) personas iesniegums; 2) apgrūtinājumu nodibināšanas nepieciešamību apliecinošie dokumenti; 3) situācijas plāns ar apgrūtinājuma izvietojumu un platību. 2. Pakalpojuma saņemšana Personai pakalpojuma izpildes dokumentu nosūta uz e-adresi, vai e-pastu, vai pa pastu; persona to var saņemt arī klātienē. Ar speciālistu pieņemšanas laikiem var iepazīties Rīgas valstspilsētas pašvaldības Īpašuma departamenta mājaslapas sadaļā "Pakalpojumi": https://id.riga.lv/pakalpojumi/
Pakalpojumu kanāli:
9.00-12.00 12.30-18.00
** Izmantojot kādu no pieejamiem attālinātās saziņas rīkiem.
9.00-12.00 12.30-17.00
* Apmeklētajam ierodoties Īpašuma departamenta Klientu apkalpošanas centrā Kalēju ielā 10, Rīgā. ** Izmantojot kādu no pieejamiem attālinātās saziņas rīkiem.
9.00-12.00 12.30-17.00
* Apmeklētajam ierodoties Īpašuma departamenta Klientu apkalpošanas centrā Kalēju ielā 10, Rīgā. ** Izmantojot kādu no pieejamiem attālinātās saziņas rīkiem.
9.00-12.00 12.30-17.00
* Apmeklētajam ierodoties Īpašuma departamenta Klientu apkalpošanas centrā Kalēju ielā 10, Rīgā. ** Izmantojot kādu no pieejamiem attālinātās saziņas rīkiem.
9.00-12.00 12.30-16.00
* Apmeklētajam ierodoties Īpašuma departamenta Klientu apkalpošanas centrā Kalēju ielā 10, Rīgā. ** Izmantojot kādu no pieejamiem attālinātās saziņas rīkiem.