1. Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu var pieprasīt klātienē, pa pastu un elektroniski.
Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients vēršas Ropažu novada pašvaldības būvvaldē.
Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu iesniegumu ar tam pievienotiem dokumentiem. Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
2. Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojumu iespējams saņemt klātienē Ropažu novada pašvaldības būvvaldē vai tas tiek nosūtīts ierakstītā pasta sūtījumā uz iesniedzēja norādīto adresi, vai elektroniski uz e-pastu.
Dokumentus klātienē iespējams saņemt pirmdienās no plkst.11:00 līdz 13:00 un no 14:00 līdz 19:00, ceturtdienās no plkst. 9.00 līdz 13.00 un no 14:00 līdz 18:00.
3. Pakalpojuma apmaksa
Pirms reklāmas/reklāmas objekta uzstādīšanas jāveic pašvaldības nodevas maksājums pēc noteiktas formulas atbilstoši Ropažu novada pašvaldības domes 03.08.2022. saistošie noteikumi Nr. 33/22 “Par reklāmas un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu Ropažu novadā” noteiktajai kārtībai.
Nodevas samaksu var veikt ar pārskaitījumu uz Ropažu novada pašvaldības (reģ.Nr.90000067986) norēķinu kontiem, maksājuma mērķī norādot reklāmas veidu un izvietošanas adresi:
AS "SEB banka", kods UNLALV2X, konts LV79UNLA0033300130908,
AS "Swedbank", kods HABALV22, konta nr. LV91HABA0551024208997,
AS "Luminor", kods RIKOLV2X, konta Nr.LV76RIKO0002013196683.