Nonākot situācijā, kurā ģimene (persona) katastrofas vai citu no ģimenes vai atsevišķi dzīvojošas personas gribas neatkarīgu apstākļu dēļ pati saviem spēkiem nespēj nodrošināt savas pamatvajadzības un tai ir nepieciešama psihosociāla vai materiāla palīdzība, var vērsties pašvaldības sociālajā dienestā un lūgt palīdzību situācijas risināšanai.
Lai pieprasītu pabalstu, jāiesniedz iesniegums sociālajā dienestā, norādot informāciju par notikušo krīzes situāciju, tās radītajiem zaudējumiem un pamatvajadzībām, kuras ģimene (persona) krīzes situācijas dēļ pati saviem spēkiem nespēj nodrošināt, vēlamo situācijas risinājumu un nepieciešamā pabalsta apmēru. Pieprasot pabalstu, iesniegumam pievieno dokumentus, kas apliecina katastrofas, stihiskas nelaimes, ugunsgrēka, plūdu vai terora akta esamību (Valsts policijas, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta vai citas kompetentas institūcijas atzinums, slēdziens vai ziņojums).
Pakalpojuma saņemšana atbilstoši pieprasīšanas izvēlei.
Pašvaldības sociālā dienesta pieņemto lēmumu par piešķirto vai atteikto pabalstu krīzes situācijā persona var apstrīdēt pašvaldības domē. Pašvaldības domes pieņemto lēmumu ģimene (persona) var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā likumā noteiktajā kārtībā.
Pakalpojumu kanāli:
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena
Pieņemamais laiks
Pieņemamais laiks
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena
Pieņemamā diena