Pabalsts veselības aprūpei ir paredzēts personām, kuras atbilst trūcīgas vai maznodrošinātas mājsaimniecības statusam, ar veselības aprūpi saistītu izdevumu daļējai segšanai par veselības aprūpes pakalpojumiem, par zobārstniecības pakalpojumiem, medikamentu, un medicīnas ierīču un preču iegādi. Pabalsta apmērs kalendāra gada laikā ir līdz 120 euro vienai personai, nepārsniedzot 480 euro četru un vairāk cilvēku mājsaimniecībai. Pabalsta izmaksas pamats ir izdevumus apliecinoši dokumenti, kas izsniegti trūcīgas vai maznodrošinātas mājsaimniecības statusa periodā. Pabalstu var pieprasīt vienu reizi trīs mēnešu periodā.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Persona vēršas Aizkraukles novada Sociālajā dienestā, uzrāda personas apliecinošu dokumentu un iesniedz: 1) iesniegumu, kuru parakstot, pilngadīgās personas dod Aizkraukles novada Sociālajam dienestam atļauju izmantot pašvaldības un valsts datu reģistros pieejamo informāciju par sevi un ģimenes locekļiem (ja nav veikts materiālās situācijas izvērtējums).; 2) ienākumus un materiālos resursus apliecinošus dokumentus par sevi un ģimenes locekļiem (ja nav veikts materiālās situācijas izvērtējums). 3) izdevumus apliecinošus dokumentus par zobārstniecības pakalpojumiem, medikamentu, medicīnas ierīču un preču iegādi. Iesniegumu var iesniegt klātiene Aizkraukles novada Sociālajā dienestā, teritoriālajās vienības un attālinātajos klientu pieņemšanas punktos pie Sociālās palīdzības nodaļas darbinieka. Iesniegumu valsts valodā un citus dokumentus Sociālajā dienestā var iesniegt arī ar drošu elektronisku parakstu vai iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam), vai iesniedzot oficiālu iesniegumu iestādei elektroniski e-adresē. 2. Pakalpojuma apstrāde Pabalstu personai piešķir pēc ģimenes (personas) ienākumu un materiālā stāvokļa izvērtēšanas. Aizkraukles novada Sociālajā dienestā 22 darba dienu laikā pēc visu dokumentu saņemšanas tiek pieņemts lēmums par pabalsta piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt. Par pieņemto lēmumu informē pabalsta pieprasītāju. 3. Pakalpojuma saņemšana Pabalsts tiek izmaksāts uz personas norādīto norēķinu kontu vai izmaksāts skaidrā naudā noteiktā Aizkraukles novada pašvaldības klientu apkalpošanas centru kasē, ja personai nav norēķinu konta.
Sociālā dienesta lēmumu ir tiesības viena mēneša laikā no tā spēkā stāšanās dienas apstrīdēt Aizkraukles novada domei, iesniedzot iesniegumu Aizkraukles novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (Lāčplēša ielā 1, Aizkraukle, Aizkraukles novads), vai izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot elektroniski (e-pastā: aizkraukle@pakalpojumucentri.lv), vai nosūtot pa pastu uz adresi Lāčplēša ielā 1A, Aizkraukle, Aizkraukles novads, LV-5101.
Pakalpojumu kanāli:
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 18.00
Klientu pieņemšana: 9.00 - 12.00 un 13.00 - 18.00
Klientus nepieņem
Klientu pieņemšana: 13.00 - 17.00
Klientus nepieņem