Atļaujas saņemšana publisku pasākumu organizēšanai (Mārupes novads)

Mārupes novada pašvaldība

Informācija atjaunota 27.08.2024.

Nospiežot pogu "Pieprasīt pakalpojumu", Jūs tiksiet pārvirzīts uz e-adresi
Citi Saņēmēji

Atļauja publiska pasākuma rīkošanai ir pašvaldības izsniegts dokuments, kas pasākuma organizatoram dod tiesības noteiktā vietā un laikā rīkot vienreizēju publisku pasākumu attiecīgās pašvaldības administratīvajā teritorijā.

  • 1.
    Pakalpojuma saņemšanas procesa apraksts

    Lai pieteiktu publisku pasākumu un saņemtu atļauju tā rīkošanai, pasākuma organizators, ne vēlāk kā 15 dienas pirms plānotā publiskā pasākuma norises sākuma, iesniedz iesniegumu un nepieciešamo dokumentāciju Mārupes novada pašvaldībā. Iesniegumam pievieno: 1. Līgumu kopijas, kurus pasākuma organizators noslēdzis ar kārtības uzturētājiem, personām, kas atbildīgas par publiska pasākuma tehnisko drošību, kā arī sabiedrisko kārtību un drošību, uzrādot oriģinālus; 2. Detalizētu pasākuma plānu; 3. Pasākuma norises vietas īpašnieka rakstveida piekrišanu, ja viņš nav pasākuma organizators; 4. Ja plānotais publiskais pasākums paredz sporta sacensības, pasākuma organizators papildus minētajiem dokumentiem iesniegumam pievieno sporta sacensību nolikumu; 5. Ja plānotais publiskais pasākums paredz sacensības autosportā, motosportā vai ūdens motosportā, pasākuma organizators papildus minētajiem dokumentiem iesniegumam pievieno Sporta likumā noteiktajā kārtībā attiecīgajā sporta veidā atzītās sporta federācijas izsniegtu sacensību norises vietas (trases) licences un attiecīgajā sporta veidā licencēta atbilstošas kategorijas galvenā tiesneša licences kopijas, uzrādot oriģinālu, vai notariāli apliecinātas kopijas; 6. Ja publiska pasākuma norises vietā atradīsies vai tiks izmantotas bīstamas iekārtas, pasākuma organizators iesniegumam pievieno normatīvajos aktos paredzēto bīstamo iekārtu valdītājam to lietošanai nepieciešamo atļauju un citu šo iekārtu ekspluatācijai nepieciešamo dokumentu kopijas, uzrādot oriģinālus; 7. Iesniedzot iesniegumu, pasākuma organizators uzrāda personu apliecinošu dokumentu, bet juridiskās personas pārstāvis — arī dokumentus, kas apliecina viņa tiesības pārstāvēt attiecīgo juridisko personu. Pēc dokumentu izvērtēšanas Mārupes novada pašvaldība paziņo publiskā pasākuma pieteicējam par atļaujas izsniegšanu vai noraidīšanu.

  • 1.
    Pārsūdzēšana

    Lēmumu var pārsūdzēt administratīvajā rajona tiesā.

  • 1.
    Kontaktinformācija
    Nosaukums:
    Mārupes novada pašvaldība
    Reģistrācijas numurs:
    90000012827
    Papildu informācija:
    Mārupes novada pašvaldība, tālr.22319001

Pakalpojumu kanāli:

  • 1.
    Klātienes kanāli
    Pašvaldības KAC:
    Klientu apkalpošanas centrs Babītē
    Adrese:
    Centra iela 4, Piņķi, Babītes pag., Mārupes nov., LV-2107
    Darba laiki:
    Pirmdiena 09:00 - 18:00
    Otrdiena 09:00 - 17:00
    Trešdiena 09:00 - 17:00
    Ceturtdiena 09:00 - 18:00
    Piektdiena 09:00 - 15:00
    Sestdiena -
    Svētdiena -
    Pašvaldības KAC:
    Klientu apkalpošanas centrs Mārupē
    Adrese:
    Daugavas iela 29, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167
    Darba laiki:
    Pirmdiena 09:00 - 18:00
    Otrdiena 09:00 - 17:00
    Trešdiena 09:00 - 17:00
    Ceturtdiena 09:00 - 17:00
    Piektdiena 09:00 - 15:00
    Sestdiena -
    Svētdiena -