Atļaujas saņemšana publisku pasākumu organizēšanai (Mārupes novads)

Mārupes novada pašvaldība

Informācija atjaunota 19.02.2025.

Nospiežot pogu "Pieprasīt pakalpojumu", Jūs tiksiet pārvirzīts uz e-adresi
Citi Saņēmēji

Atļauja publiska pasākuma rīkošanai ir pašvaldības izsniegts dokuments, kas pasākuma organizatoram dod tiesības noteiktā vietā un laikā rīkot vienreizēju publisku pasākumu attiecīgās pašvaldības administratīvajā teritorijā. Ja Jums ir izveidota e-adrese, piesakiet šo pakalpojumu, izmantojot elektronisko iesnieguma formu – klikšķiniet logā “Pieprasīt pakalpojumu”, pēc identifikācijas izdariet attiecīgo izvēli logā “Izvēlieties veidlapu”, aizpildiet iesniegumu un elektroniski parakstītu nosūtiet uz pašvaldības e-adresi.

Pakalpojumu kanāli: