1. Pakalpojuma pieprasīšana
Persona sagatavoto jautājumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu var iesniegt:
• Ar drošu elektronisku parakstu parakstītu iesniegumu var nosūtīt uz Jūrmalas valstspilsētas administrācijas oficiālo e-pasta adresi pasts@jurmala.lv vai oficiālo e-adresi.
• Pašrocīgi parakstītu iesniegumu var iesniegt kādā no Jūrmalas valstspilsētas administrācijas Apmeklētāju apkalpošanas centriem: Jomas ielā 1/5, Raiņa ielā 110 vai Tukuma ielā 20.
• Iesniegumu var nosūtīt pa pastu Jūrmalas valstspilsētas administrācijai Jomas ielā 1/5, Jūrmalā, LV-2015.
Nepieciešamības gadījumā darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu.
Elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi pasts@jurmala.lv (pievienoto datņu kopējais lielums nedrīkst pārsniegt 5 MB).
Iesniedzot dokumentus e-pastā, tie jāsagatavo atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un jāapliecina ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
2. Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma izskatīšana
Saņemtais dokuments tiek reģistrēts un nodots konkrētai amatpersonai (atbildīgajam speciālistam) izskatīšanai, izpildei vai tiek pieņemts zināšanai.
Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības un sagatavo iesniedzējam atbildi.
Personai atbilde uz jautājumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu tiek sniegta izvēlētajā veidā:
klātienē,
pa e-pastu,
pa pastu,
e-adresē.