Dzimšanas, laulības un miršanas apliecinošo dokumentu aktualizēšana, papildināšana, anulēšana vai atjaunošana (Alūksnes novads)

Alūksnes novada pašvaldība

Informācija atjaunota 30.08.2024.

Nospiežot pogu "Pieprasīt pakalpojumu", Jūs tiksiet pārvirzīts uz e-adresi
Fiziskās personas Saņēmēji

Dzimtsarakstu nodaļa civilstāvokļa aktu reģistra ierakstā labo kļūdas un ieraksta iztrūkstošās ziņas vai jaunas ziņas saskaņā ar ieinteresētās personas iesniegumu, ja civilstāvokļa akts reģistrēts dzimtsarakstu iestādē, ja ieraksta labošanai vai papildināšanai ir pietiekams pamats un ja nav strīds starp ieinteresētajām personām. Ja dzimtsarakstu iestādei nav pietiekama pamata labot vai papildināt civilstāvokļa aktu reģistra ierakstu vai starp ieinteresētajām personām ir strīds, vai civilstāvokļa aktu reģistra ieraksts ir izdarīts ārvalstī, civilstāvokļa aktu reģistra ierakstu labo vai papildina, pamatojoties uz tiesas spriedumu vai bāriņtiesas lēmumu. Saskaņā ar mātes vai pilngadīgas personas iesniegumu ierakstu par bērna tēvu, ja tas izdarīts LPSR Laulības un ģimenes kodeksa 58.panta paredzētajā kārtībā, anulē, pamatojoties uz dzimtsarakstu nodaļas amatpersonas atzinumu.

  • 1.
    Pakalpojuma saņemšanas procesa apraksts

    1. Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojuma saņemšanai dzimtsarakstu iestādē nepieciešamie dokumenti: • pase vai personas apliecība - jāuzrāda oriģināls; • civilstāvokļa aktu reģistrācijas dokuments (apliecība, izziņa), kas apliecina aktualizācijas vai atjaunošanas nepieciešamību, vai apstiprina iesniedzēja norādītās reģistra ieraksta aktualizēšanai vai atjaunošanai nepieciešamās ziņas - jāuzrāda oriģināls; • personas iesniegums vai citas dzimtsarakstu nodaļas atzinums, vai tiesas spriedums, vai administratīvais akts - jāuzrāda oriģināls; • aktualizējamais civilstāvokļa aktu reģistrācijas dokuments (apliecība vai izziņa) - jāuzrāda oriģināls. Saskaņā ar Ministru kabineta 24.09.2013. noteikumiem Nr. 906 "Noteikumi par civilstāvokļa aktu reģistrācijas valsts nodevu”, par pakalpojumu maksājama valsts nodeva. 2. Pakalpojuma saņemšana Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti: • pase vai personas apliecība - jāuzrāda oriģināls; • civilstāvokļa aktu reģistrācijas dokuments (apliecība, izziņa), kas apliecina aktualizācijas vai atjaunošanas nepieciešamību, vai apstiprina iesniedzēja norādītās reģistra ieraksta aktualizēšanai vai atjaunošanai nepieciešamās ziņas - jāuzrāda oriģināls; • personas iesniegums vai citas dzimtsarakstu nodaļas atzinums, vai tiesas spriedums, vai administratīvais akts - jāuzrāda oriģināls; • aktualizējamais civilstāvokļa aktu reģistrācijas dokuments (apliecība vai izziņa) - jāuzrāda oriģināls. Pakalpojumu var saņemt klātienē dzimtsarakstu iestādē.

  • 1.
    Kontaktinformācija
    Nosaukums:
    Alūksnes novada pašvaldība
    Reģistrācijas numurs:
    90000018622
    Papildu informācija:
    dzimtsaraksti@aluksne.lv; 64322809

Pakalpojumu kanāli:

  • 1.
    Klātienes kanāli
    Citi klātienes kanāli:
    Alūksnes novada Dzimtsarakstu nodaļa
    Adrese:
    Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes nov., LV-4301
    Darba laiki:
    Pirmdiena 08:00 - 17:00

    Apmeklētāju pieņemšanas laiki 10:00-12:00, 14:00-16:00 Pusdienlaiks13:00-14:00

    Otrdiena 08:00 - 17:00

    Apmeklētāju pieņemšanas laiki 10:00-12:00, 14:00-16:00 Pusdienlaiks13:00-14:00

    Trešdiena 08:00 - 17:00

    Apmeklētāju pieņemšanas laiki 10:00-12:00, 14:00-16:00 Pusdienlaiks13:00-14:00

    Ceturtdiena 08:00 - 17:00

    Apmeklētāju pieņemšanas laiki 10:00-12:00, 14:00-16:00 Pusdienlaiks13:00-14:00

    Piektdiena 08:00 - 17:00

    Apmeklētāju pieņemšanas laiki 10:00-12:00 Pusdienlaiks13:00-14:00

    Sestdiena -

    Par laulības reģistrācijas un citu ceremoniju laiku un vietu jāvienojas atsevišķi.

    Svētdiena -