Dokumentu iesniegšana:
- ja jums ir izveidota e-adrese, lejuplādē pieteikumu, aizpilda, saglabā to savā datorā, un pievienojot kā pielikumu, nosūta sagatavoto dokumentu no savas e-adreses izvēlētajai vispārējās izglītības iestādei;
- uz izglītības iestādes oficiālo e-pasta adresi nosūta iesniegumu, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu;
- klātienē (ja nav iespējams izmantot kādu no diviem iepriekšējiem variantiem) izvēlētajā izglītības iestādē iesniedz tās direktoram adresētu iesniegumu, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.
Ja pieteikums iesūtīts elektroniski, iestāde vienas darbdienas laikā uz vecāka norādīto e-pasta adresi nosūtīs paziņojumu par saņemšanu un reģistrāciju.
Izglītības iestāde piecu darba dienu laikā pēc pieteikumu iesniegšanas noslēguma informēs vecākus par uzņemšanu izglītības iestādē vai atteikumu, nosūtot informāciju uz iesniegumā norādīto e-pasta adresi.
Pēc paziņojuma saņemšanas izglītības iestādē ir 10 darba dienu laikā jāiesniedz bērna likumiskā pārstāvja iesniegums par bērna uzņemšanu izglītības iestādē vai atteikumu. Ja 10 darbdienu laikā šāds iesniegums izglītības iestādē netiks saņemts, tad rindas kārtībā izglītības iestāde informē nākamo bērna likumisko pārstāvi par bērna iekļaušanu 1. klašu sarakstā.
Par atteikumu bērnu uzņemt izglītības iestādē tās direktors rakstiski informēs Valmieras novada Izglītības pārvaldi, kas konsultēsies ar bērna vecāku un koordinēs vietas piešķiršanu citā izglītības iestādē, kur ir brīva vieta.
Atbilstoši noteiktajam 1. klašu un skolēnu skaitam izglītības iestādes līdz 10. maijam veiks klašu komplektēšanu nākamajam mācību gadam.