Paātrināti privatizēta dzīvokļa vai kooperatīvā dzīvokļa īpašnieks var saņemt īpašuma tiesības apliecinoša dokumenta dublikātu, kuru ir izsniedzis Valsts zemes dienests (turpmāk – Dienests), ja tā oriģināls nav saglabājies. Dienests pēc pieprasījuma sagatavo dzīvokļa īpašuma tiesības apliecinoša dokumenta dublikātu vienā eksemplārā. Lai saņemtu apliecības, izziņas par dzīvokļa īpašuma tiesībām dublikātu, dokumenta oriģinālam ir jābūt: nozaudētam, nozagtam, iznīcinātam vai bojātam, ko Jūs apliecināt ar savu parakstu.
1. Informācija par pakalpojumu Detalizētāka informācija par pakalpojumu pieejama Dienesta tīmekļvietnē - https://www.vzd.gov.lv/lv/pakalpojumi/Aidzitdi Pakalpojuma izpildes materiāla oriģinālu primāri sagatavo elektroniska dokumenta veidā. Ja pakalpojuma izpildes materiālu nepieciešams saņemt papīra veidā, Dienests to sagatavo pēc klienta pieprasījuma, papildus piemērojot maksu par pakalpojuma saņemšanu klātienē. Ja papīra veida dokumentu nosūta pa pastu, pasūtījuma izpildes termiņā neieskaita piegādes laiku un papildus piemēro arī maksu par pasta sūtījuma noformēšanu un nosūtīšanu saskaņā ar pasta sūtījumu piegādātāja izcenojumiem. 2. Pakalpojuma pieprasīšana Pakalpojuma saņemšanai Jums jāiesniedz šādi dokumenti: - iesniegums par dokumenta dublikāta izgatavošanu - pilnvara, ja ierosinātājs ir pilnvarotā persona. 3. Pieprasījuma iesniegšana Pakalpojumu iespējams pasūtīt: – izmantojot portāla Kadastrs.lv e-pakalpojumu “Pieteikums Valsts zemes dienesta pakalpojumam”. Šajā gadījumā informācijas pieprasījumu var neparakstīt ar elektronisko parakstu, jo ir veikta personas elektroniskā identifikācija. Pieprasījumam pievieno pakalpojuma izpildei nepieciešamos dokumentus (piemēram, pilnvarojuma dokumentu), kas noformēti atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un parakstīti ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu; – nosūtot iesniegumu (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu), uz jebkura Dienesta klientu apkalpošanas centra (KAC) e-pasta adresi vai Dienesta oficiālo e-adresi; – klātienē pēc iepriekšēja pieraksta jebkurā Dienesta KAC, uzrādot personu apliecinošu dokumentu pasi vai personas apliecību (ID karti) un pilnvarotai personai arī pilnvaru. Pakalpojuma saņēmējs paraksta klientu apkalpošanas centrā noformētu iesniegumu par pasūtījumu; - pa pastu, nosūtot iesniegumu pakalpojuma saņemšanai uz jebkuru Dienesta KAC adresi. 4. Pasūtījuma reģistrācija Pamatojoties uz Jūsu pieprasījumu Dienesta darbinieks reģistrē pasūtījumu un sagatavo priekšapmaksas rēķinu par pakalpojumu. Ja pieprasījums saņemts elektroniski, tad rēķinu nosūtīsim Jums uz e-pasta adresi. Veicot pieprasījumu Dienesta KAC rēķinu saņemsiet pasūtījuma reģistrācijas brīdī. Gadījumā, ja izrakstīto priekšapmaksas rēķinu neapmaksāsiet 30 kalendāru dienu laikā pēc tā izrakstīšanas, uzskatīsim, ka Jūs atteicāties no pakalpojuma un pasūtījumu anulēsim. Dienests pasūtījuma izpildes nosacījumus lūdzam skatīt saitē https://www.vzd.gov.lv/lv/vzdpin. 5. Pasūtījuma izpilde Dienests uzsāk pasūtījuma izpildi nākamajā darba dienā pēc tam, kad pieņemts pasūtījums, pārbaudīta personas identitāte un veikta priekšapmaksas rēķina apmaksa ar kredītiestādes starpniecību vai uzreiz, ja apmaksu veic ar POS pasūtījuma izdarīšanas brīdī. Izpildes termiņš: 10 darba dienas 6. Pasūtījuma saņemšana Pakalpojuma izpildes rezultātā sagatavoto dokumentu saņemsiet savā iesniegumā norādītajā veidā un vietā: - e-adresē; – portāla Kadastrs.lv sadaļā "Mans konts"; Pakalpojuma saņēmējam datne portālā Kadastrs.lv būs pieejama 90 kalendārās dienas. - pa e-pastu. Dokuments (pdf), kas satur ierobežotas pieejamības informāciju, tajā skaitā fizisko personu datus, tiek aizsargāts ar paroli. - pa pastu uz iesniegumā norādīto adresi kā ierakstīta vēstule; - klātienē pēc iepriekšēja pieraksta jebkurā Dienesta KAC. Saņemot dokumentu Dienesta KAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments - pase vai personas apliecība (ID karte), bet pilnvarotai personai - arī pilnvara.
Dienesta reģionālās pārvaldes amatpersonas izdoto administratīvo aktu vai veikto faktisko rīcību var apstrīdēt, Dienestā iesniedzot Dienesta ģenerāldirektoram adresētu iesniegumu.
Pakalpojumu kanāli:
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 12:00 līdz 13:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00
Pārtraukums no 13:00 līdz 14:00