Iesnieguma iesniegšana Patērētāju tiesību aizsardzības centrā

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs

Informācija atjaunota 29.02.2024.

Nospiežot pogu "Pieprasīt pakalpojumu", Jūs tiksiet pārvirzīts uz jaunu lapu

Ja patērētājs ir iegādājies līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai saņēmis līguma noteikumiem neatbilstošu pakalpojumu, kā arī, ja pasūtītā prece netiek piegādāta vai pakalpojums netiek sniegts noteiktajā termiņā, un radušos situāciju nav izdevies atrisināt arī pēc rakstveida iesnieguma iesniegšanas pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam, kā arī, gadījumos, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nenodrošina atteikuma tiesības, tad palīdzības saņemšanai strīda risināšanai patērētājs var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), iesniedzot rakstveida iesniegumu (sūdzību) (turpmāk – Iesniegums). Vienlaikus PTAC arī sniedz palīdzību gaisa pasažieriem un pasažieriem, kas ceļo pa jūru. COFOG kods 04.1.1.

Pakalpojumu kanāli: