Atpakaļ

Iesniegums palīdzības saņemšanai strīdā ar komersantu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs

Informācija atjaunota 09.09.2025.

Fiziskās personas Saņēmēji
Kvalificēti apliecināta identitāte Autentifikācijas līmenis

Ja patērētājs ir iegādājies preci vai saņēmis pakalpojumu, kas neatbilst līguma noteikumiem (piemēram, preces kvalitāte neatbilst līgumam, prece netiek piegādāta vai pakalpojums netiek sniegts noteiktajā termiņā vai apjomā), un šo situāciju nav izdevies atrisināt arī pēc rakstveida iesnieguma (sūdzības) iesniegšanas pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam, kā arī, gadījumos, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nenodrošina atteikuma tiesības, tad palīdzības saņemšanai strīda risināšanai patērētājs var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), iesniedzot rakstveida iesniegumu (sūdzību). PTAC arī sniedz palīdzību pasažieriem, kuri saskaras ar problēmām gaisa vai jūras pārvadājumos. COFOG kods 04.1.1.

Pakalpojumu kanāli: