Darba dienās dienas laikā bērniem nodrošināt sociālās rehabilitācijas pakalpojumus, sociālo prasmju attīstību, izglītošanu un saturīga brīvā laika pavadīšanas iespējas, bērnu un viņu tuvinieku līdzdalību konkrētu sociālo problēmu risināšanā, atbalsta un pašpalīdzības grupu darbību.
1. Pakalpojuma pieprasīšana Sociālos pakalpojumus persona vai tās likumiskais pārstāvis pieprasa Sociālajā dienestā, bet, ja persona atrodas ārstniecības iestādē, tā vēršas pie ārstniecības iestādes sociālā darbinieka. Lai saņemtu sociālos pakalpojumus, persona vai tās likumiskais pārstāvis uzrāda personu apliecinošu dokumentu un iesniedz Sociālajā dienestā: 1) iesniegumu, kurā lūdz piešķirt dienas aprūpes centra pakalpojumu bērniem; 2) citus dokumentus, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai par atbilstoša sociālā pakalpojuma piešķiršanu. Lai noskaidrotu, kurā Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas, var zvanīt pa tālruni 67105048, 25770080 vai 80005055. Iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam), parakstot ar drošu elektronisku parakstu vai arī izmantojot Rīgas Sociālā dienesta e-adresi. 2. Pakalpojuma saņemšana Rīgas Sociālajā dienestā 22 darbadienu laikā pēc dokumentu saņemšanas no personas vai tās likumiskā pārstāvja veic šādas atbilstošas darbības: 1) izvērtē personas sociālo situāciju, ja nepieciešams, apmeklē personu dzīvesvietā vai atrašanās vietā un vienojas par sociālo problēmu, kuras risināšanai nepieciešams atbalsts; 2) izvērtē nepieciešamību izstrādāt individuālo sociālās aprūpes vai sociālās rehabilitācijas plānu; 3) pieņem lēmumu par sociālā pakalpojuma piešķiršanu un nosūtījuma izsniegšanu dienas aprūpes centra saņemšanai, par personas uzņemšanu rindā sociālā pakalpojuma saņemšanai vai par atteikumu piešķirt sociālo pakalpojumu vai uzņemt rindā un rakstiski informē personu par pieņemto lēmumu. 4) par pieņemto lēmumu informē sociālā pakalpojuma pieprasītāju. Bērns dienas aprūpes centra pakalpojumu saņem klātienē, kurā var saņemt: 1) atbalsta pakalpojumus bērna ģimenei (individuālas konsultācijas, atbalsta/pašpalīdzības grupas); 2) palīdzību pašaprūpes veikšanā, izvērtējot individuāli bērna pašaprūpes iemaņas; 3) ēdināšanu; 4) grupu nodarbības (izglītojošās, socializācijas, radošās, fizisko aktivitāšu, dzīves prasmju darbnīcas); 5) sociālo prasmju un sociālo iemaņu/sadzīves prasmju attīstīšana/apgūšana. Ar dienas un kopienas centra pakalpojuma sniedzējiem var iepazīties Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta mājas lapā: https://ld.riga.lv sadaļas “Pašvaldības iestādes” apakšsadaļā "Rīgas Sociālais dienests" - "Dienas centri un Kopienas centrs". Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta bezmaksas informatīvais tālrunis: 80005055.
Rīgas Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamentā (Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010) viena mēneša laikā no Rīgas Sociālā dienesta lēmuma paziņošanas dienas, Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā, (Baldones ielā 1A, Rīga, LV-1007) viena mēneša laikā no tā spēkā stāšanās dienas Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
Pakalpojumu kanāli:
Pēc iepriekšējā pieraksta.
13.00 – 18.00
9.00 – 12.00 13.00 – 16.30
13.00 – 16.30
9.00 – 12.00 13.00 – 16.30
Pēc iepriekšējā pieraksta.